qurim Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Zwróc uwagę na to że aby uzyskać najlepszą skuteczność nacisku sprzęgła sterowanego linką dzwignia na silniku musi być w położeniu 90 stopni względem linki przy nacisnietym sprzęgle. To samo tyczy się hamulców bebnowych sterowanych ciegłem. Poza tym git że rozwiązałes problem. Mam coś podobnego ale na mniejszą skalę w Suzki GSX 600F `99 i juz chyba wiem co zbadać aby wyjasnić sprawę. pozdro. :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.