DrPlama Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 WitamKtółry z w/w motorów jest tańszy w eksploatacji chodzi mi o ceny filtrow, ktory z nich ma czesciej przeglady, regulacje zaworow itp...wszystkie moto > 2000 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckyŁódź Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 WitamKtółry z w/w motorów jest tańszy w eksploatacji chodzi mi o ceny filtrow, ktory z nich ma czesciej przeglady, regulacje zaworow itp...wszystkie moto > 2000 rokumoge ci żec na temat bandita 1200. części typu filtry klocki itp w bardzo przyzwoitych cenach,tańsze niż do większości ścigawek.możesz w bandziorze robić kontrole luzów zaworowych , kontrole regulacji gaźników itp zgodnie z zaleceniami w książce lecz wtedy nie będzie nic do ustawiania . bandity reguluje sie żadko ale trzeba je kontrolować. Stary dobry olejak jest niesamowicie wytrzymałym silnikiem. co do ekonomiki jazdy wybrałbym 600tke ale jak chcesz poczuć odrobine szaleństwa B 1200 ci pomoże :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Myślę, że Yamaszka wygrywa pod względem ekonomii. Zawory co 42tyś., gaźniki co 12tyś., filtry, klocki ect. w baaardzoo przyzwoitych cenach i jest ich mnóstwo na rynku. Jestem właśnie po zdjęciu pokrywy zaworowej i obeszło się bez żadnych regulacji po ponad 40tyś. Niewiele motocykli to potrafi. Ano i jeszcze spalanie na "ludzkim" poziomie. Przy spokojnej jeździe zejście poniżej 6l nie stanowi większego problemu. Szerszeniem tak się nie da :) Ale może nie jestem obiektywny... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.