DiboS60 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 booze mialem tak samo w af-1.2 regulatory i nic.wkoncu zapadla klamka.diody ptostujące od etz 251 i akumulator 6 amperogodzin.chodzi i gra.Te orginalne regulatory sa wadliwe...nie wiem ale sprawdzalem kiedys dobrze to orginalny tez sie zachowuje tylko jak dioda prostująca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 booze mialem tak samo w af-1.2 regulatory i nic.wkoncu zapadla klamka.diody ptostujące od etz 251 i akumulator 6 amperogodzin.chodzi i gra.Te orginalne regulatory sa wadliwe...nie wiem ale sprawdzalem kiedys dobrze to orginalny tez sie zachowuje tylko jak dioda prostująca... Na diodach nie bedzie bo dostaje 7A na lekkim gazie, jak pociagne w trasie do 9000obr/min rozdupi akuOprócz prostowania prądu na 12 V musi byc regulacja amperażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Na diodach nie bedzie bo dostaje 7A na lekkim gazie, jak pociagne w trasie do 9000obr/min rozdupi akuOprócz prostowania prądu na 12 V musi byc regulacja amperażuWystarczy ograniczyć napięcie do maksimum 14 z hakiem V i nie trzeba natężenia wcale ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dobra panowie rozwiązałem problem, wymieniając regulator napięcia. Ja też mam nowy regulator i śmiga wszystko pięknie, tylko jeździć :) pozdrawiam i szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.