rider_41 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Sprawa wygląda następująco: od kiedy mam XJ, to czasem, z reguły po kilkudniowym postoju, gdy chciałem zakręcić sprzęt, to rozrusznik stawał/blokował się w miejscu, czemu towarzyszyło jakieś stuknięcie. Wystarczyło na biegu ruszyć maszyną do tyłu i już wszystko chodziło normalnie. Wg mechanika winne mogły być zawieszające się szczotki, więc rozebranie rozrusznika ciągle odkładałem w czasie, jako że nie był to jakiś upierdliwy problem. I stało się! Pewnego ranka coś mocno walnęło i od tej pory pracy rozrusznika towarzyszą głośne trzaski. Przedwczoraj go wyjąłem i okazało się, że koło zębate, które jest z nim zazębione straciło kilka zębów. Nie mam pojęcia co narobiło takiej demolki, wygląda na to, że w silniku znajdowało się jakieś ciało obce :/ Co począć Towarzyszki i Towarzysze? Czy komora, w której znajduję się wspomniane koło jest jakoś odgrodzona od silnika? Czy może wyłamane zęby krążą mi po silniku i w każdej chwili grozi mi jego zablokowanie? I najważniejsze: jak to wymienić, czy wystarczy zdjąć dekiel sprzęgła i samo sprzęgło? Ktoś z Was z pewnością już tam zaglądał, więc proszę o konkretne porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.