lepi Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam,zastanawiaja mnie odglosy pracy pompy paliwa w LC8. O ile w np. Fazerze pompa pracuje tak jak samochodowa, wydajac "bzyczenie" to w KTM przypomina to raczej faktyczne pompowanie pompka tlokowa. Nie wiem jak pracowala wczesniej bo to nowy nabytek. Podobno jest to ta sama pompa co w Afryce (Bosch). Jej znana awaryjnosc w KTM potwierdzalaby ta teorie.Co wy na to? Czy te odglosy swiadcza, ze pompa wkrotce sie skonczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam,zastanawiaja mnie odglosy pracy pompy paliwa w LC8. O ile w np. Fazerze pompa pracuje tak jak samochodowa, wydajac "bzyczenie" to w KTM przypomina to raczej faktyczne pompowanie pompka tlokowa. Nie wiem jak pracowala wczesniej bo to nowy nabytek. Podobno jest to ta sama pompa co w Afryce (Bosch). Jej znana awaryjnosc w KTM potwierdzalaby ta teorie.Co wy na to? Czy te odglosy swiadcza, ze pompa wkrotce sie skonczy? No wiec czas samemu sobie odpowiedziec :biggrin: Faktycznie pompa w LC8 (Mitsubischi) jest typo tloczkowego wiec odglosy sa jak najbardziej naturalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.