Skocz do zawartości

Opóźnienie zapłonu w Kawasaki


wayne2up
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

podobno w Kawasaki jak i w suzuki producenci stosuja opuznienie zaplonu na biegach 1-4 do ograniczenia mocy na kole ( pewnie dla bezpieczenstwa), w suzuki wszystko sie zgadza, sam sprawdzilem na 2 modelach, po zlikwidowaniu tego "ogranicznika mocy" motocykle sa zupelnie inne- wieksza moc robi swoje...

 

Mam pytanko- czy ktoś wie jak to jest z Kawasaki??, podobno tez maja opuznienie zaplonu, przy suzuki zamiast wydawac kupe kasy na Power Comander'y wystarczy podpiac rezystor i wczytywana jest mapa zaplonu powiedzmy 6-tego biegu- czyli z pelna mocą.

Ciekaw jestem czy w kawasaki tez mona w latwy i bardzo tani sposob to zrobić. Skoro Do kawasaki stosuje sie rowniez Power komander'y z wgranymi sportowymi mapami zaplonów to wynika z tego ze kawasaki rowniez stosuje takie opuznienia.

 

Moze ktos to juz rozgryzl...

 

Ja chcialbym sprobowac wprowadzic takie zmiany w zx636r 03' i zx6rr 04'

Edytowane przez wayne2up
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...