wayne2up Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam, podobno w Kawasaki jak i w suzuki producenci stosuja opuznienie zaplonu na biegach 1-4 do ograniczenia mocy na kole ( pewnie dla bezpieczenstwa), w suzuki wszystko sie zgadza, sam sprawdzilem na 2 modelach, po zlikwidowaniu tego "ogranicznika mocy" motocykle sa zupelnie inne- wieksza moc robi swoje... Mam pytanko- czy ktoś wie jak to jest z Kawasaki??, podobno tez maja opuznienie zaplonu, przy suzuki zamiast wydawac kupe kasy na Power Comander'y wystarczy podpiac rezystor i wczytywana jest mapa zaplonu powiedzmy 6-tego biegu- czyli z pelna mocą. Ciekaw jestem czy w kawasaki tez mona w latwy i bardzo tani sposob to zrobić. Skoro Do kawasaki stosuje sie rowniez Power komander'y z wgranymi sportowymi mapami zaplonów to wynika z tego ze kawasaki rowniez stosuje takie opuznienia. Moze ktos to juz rozgryzl... Ja chcialbym sprobowac wprowadzic takie zmiany w zx636r 03' i zx6rr 04' Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.