mm666 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 WitamNigdy mi nie dzialala rezerwa z powodu uwalonego kabelka- jakos mnie to nie ruszalo, dopoki nie musialem pchac afki z braku paliwa. Sprawa jest prozaiczna- kabelek od rezerwy urwal sie, ale tak niefortunnie, ze nie wystaje z otworka kranika (co najwyzej z milimetr wystaje...) i nie moge za cholere wpasc na to jak sobie z tym poradzic. :P a) czy da sie wymienic caly przewod czyli wyciagnac ta rurke na ktorej mamy plywakb) czy ma ktos jakis swojski patent na naprawienie tego kabelka bez wymiany. Dodam, ze otwor jest niewiele wiekszy od kabelka, a drut nie moze miec kontaktu z obudowa kranika, bo bedzie caly czas swiecilo Za sugestie dzieki wielkie :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekOset Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Też miałem AF'ke z tym samym problemem. Rozwiązanie jest proste, potrzebujesz pilnik do metalu i tam gdzie urwal sie Ci ten kabel na długości około 0,6-0,7cm musisz spiłować metal kranika (uważaj aby nie nadpiłować kabla) potem dolutowywujesz dłuzszy kabel a w miejsce lutu najlepiej założyć termokurczke i to by było na tyle. Ja dodatkowo kupiłem taką plasteline do reperacji zbiorników i obkleiłem lekko kranik w miejscu tego piłowania by znowu kabelek się szybko nie urwał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.