Skocz do zawartości

MZ ETS 250


kamil91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stoja juz 3 demoludy w garazu i mam teraz chec na MZ'tke. Wybor padl na rzadki model ETS 250. Slyszal ktos o niej, dosiadal taka? Wyprodukowano 16 500 sztuk. Szukam jej od dluzszego czasu i znalezc nic nie moge. :wink: Zamieszczam fotke motocykla. Moze ktos ma do sprzedania? Chodzi mi tylko o oryginal (zabawa z przekladka gratow z TS do ramy od Trophy nie wchodzi w gre). pozdro

http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C09%5C17...680956-full.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszec to slyszalem :cool: nawet jak bylem maly to sobie na niej przesiadywalem w garazu ... ten model mial moj ojciec ... naprawde ciekawa i rzadka . Duzy zbiornik paliwa 22 litry , chyba pierwszy model MZ na teleskopach (po ES na wahaczu pchanym) z inna niz zwykle konfiguracja rozmiaru kol , bo nie dwa razy 18" lecz przod 18" tyl 16" tak jak w pozniejszych ETZ251 ... niska kierownica , ponoc nawet przyjemnie to po winklach smigalo . Mz ojca byle fabrycznie zolta nastepnie przemalowana na kolor niebieski . Byla u nas stosunkowo dlugo , dlugo tez stala w garazu naprawiona po wypadku . Ojciec wspomina ja z sentymentem i zaluje ze sprzedal . Sam bym chetnie teraz taka kupil , ale latwiej dzis o IFE BK niz ETS . Malo konkretnych info podalem ale taka nostalgia mnie zlapala :buttrock:

pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe - a ja jeździłem na takiej (znajomy miał ją dobrych pare lat temu). Niestety sprzęt poszedł na zmarnowanie (został rozbity i sprzedany na części);

Bardzo ciekawy motocykl - taki prawie fabryczny dwusuwowy Cafe Racer (dużo części jest takich samych jak w Trophy - a różni się kilkoma szczegółami, jak cały przód, bak, kierownica, z przodu ramy nie ma mocowania silnika, i zdaje się, że tylny błotnik był trochę inny). W każdym razie bardzo przyjemnie się tym jechało;

Zdaje się, że u kolegi jeszcze leży zbiornik do tego sprzęta (będę musiał się wybrać do niego w wolnej chwili i zapytać - jak będzie to wezmę);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie jej wyglad, ma zamknieta rame (w przeciwienstwie do TS i ETZ). Zbiornik jest piekny. ;)

Paolo350 - zbiornik bedzie mi bardzo potrzebny - prawdopodobnie bede mial rame z ES 250 i bede na jej bazie budowal ETS (oryginala nie znajde a po wnikliwej lekturze okazalo sie ze mozna zrobic skladaka ktory bedzie identyczny). Taki "oryginalny" CafeRacer lat 70-tych. :icon_mrgreen:

Edytowane przez kamil91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich, odswierzam temat.

 

Planuję budowę MZ ETS 250, na bazie MZ ES 250 Trophy. Jeżeli ktoś ma jakieś informacje na temat części do ETS lub calej ETS proszę o kontakt. Chciałbym by moja replika byla jak najwierniejszą kopią ETS więc proszę o informaje czym ETS rozniła się od Trophy. Chodzi mi o szczegoly, rzeczy których nie widać na pierwszy rzut oka porownojąc zdjęcia obu modeli. Slyszalem że zawieszenie od TS 250 jest takie samo jak w ETS. Czy ktoś próbował założyć takie zawieszenie to Trophy?

 

Najbardziej zależy mi na zbiorniku paliwa od ETS to on tworzy ten piękny motocykl.

 

Będę wdzięczny za każdą formę pomocy.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...