RudyXJ Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Bawi sie w to ktoś z Was ?? Moim skromnym zdaniem robi wrażenie, tutaj b. dużo fotek aut w tym stylu http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?t=...olf+iii&start=0 i jeszcze jedno pytanie: czy ktoś z Was miał kiedykolwiek w samochodzie poszerzone stalowe felgi , chodzi o duży rant na felgach , coraz częściej słysze o zakładach które sie zajmują taką przeróbką felg bardzo profesjonalnie , nie ma problemów z wyważeniem ani szczelnością itp. Co o tym sądzicie ... :icon_rolleyes: Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Szczerze mowiac to bardzo mi sie podobaja szerokie stalowki, generalnie dobrze tez jest jak auto jest obnizone- niestety na polskich drogach.. moim zdaniem srednio wykonalne , co nie znaczy ze nie zdarzaja sie zapalency , ktorzy suna miska olejowa po asfalcie. Sam zeszlego roku w wakacje zamontowalem w moim Golfie maske , ktora wczesniej starannie wyszlifowalem do golej blachy, po kilku tygodniach blacha przyozdobiona zostala piekna rdza :lapad: Na zime zamiana na oryginalna maske , bo tamta by jej chyba nie przetrwala (sol). Generalnie marzy mi sie niskie , czarne (mat:)) brzydkie acz stylowe auto. Golfa szkoda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Sam zeszlego roku w wakacje zamontowalem w moim Golfie maske , ktora wczesniej starannie wyszlifowalem do golej blachy, po kilku tygodniach blacha przyozdobiona zostala piekna rdza i na taką machę proponuję BRA naciągnąć- klimat ... Sam już mam jakąś wizję na dziś zakupionego golfa III Varianta , ale narazie trzeba porobić inne rzeczy, rozrząd itd. bo 110 TDI jednak wymaga troski, a później sie zobaczy. Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ja osobicie wole rusty style, rowniez w moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Po co ja zagladalem do tego tematu :crossy: Teraz cale oszczednosci wydam na swojego malczana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Po co ja zagladalem do tego tematu Teraz cale oszczednosci wydam na swojego malczanaHehehe , mam to samo , abym tylko nie zaczął na motocyklu oszczędzać przez tego zasranego golfa :crossy: i nadal sie zastanawiam czy szukać jakiś alusów z rantem czy poszerzać stal... Druga opcja jest bardziej mi sie widzi ale nie chciałbym go obniżać bo TDI ma wystarczająco nisko miche zawieszoną... Jak narazie mam taką wizje : wszystkie ciemne szyby oprócz przedniej (czarne kombi będzie fajnie wyglądało) felgi które nadal mi spokoju nie dają, gril bez znaczka , zwykły ale bez znaku , siatexy to nie dla mnie ;) BRA na maskę , no i "hokey" pod zderzakiem zmienić na wyższy coby troche wizualnie obniżyć, a jak sie połamie to kupi sie następny za 50zł :) czyli sądze, ze pierwszy wolny 1000 idzie w auto ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Pod miske zawsze mozesz zalozyc plyte zeby michy nie zniszczyc i obnizasz. Wywal jeszcze klamki, wszelkie plastikowe listwy, naklejki i te male boczne kierunki w blotnikach, zebym iec czysty niemiecki styl. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebu Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Taki styl mi się podoba lecz w nie każdym samochodzie.Ładnie to wychodzi w Golfach Mr1, Sirocco, ładnym maluchu...czyli w starszych samochodach. Ale jak by przybrać czymś takim bardziej "okrągłe"(nie licząc garbusa) samochody wypadło by to tragicznie, takie jest moje zdanie. pzdr,bebu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a widzisz bebu ja jakbym miał troche więcej kasy do stracenia to chętnie bym coś zrobił ze swoim MK III Kombi ... Ale moto było , jest i bedzie No. 1 Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 German style - nisko i szeroko. Najlepiej w grupie VW Audi wyglądają 16 nastki na glebie (zwykle Borbet T ). Go golfa 1 i 2 dobre są nawet 14. Większe felgi tzn. >16 wyglądają wulgarnie. Mowa tutaj o starych pierdzielach typu audi 80 i golf 2. zbyt wąskie opony na za szerokie felgi np.: 215mm na 9 cala z profilem 45 nie dadzą się nabić przy pomocy zwykłej pompki. Potrzebny jest wydajny kompresor. Najlepiej wybrać współczynnik w okolicach 0,039 przy niskim profilu ~45 tzn. bierzemy szerokość felgi w calach i dzielimy przez szerokość opony w mm. Jeśli wychodzi w okolicach 0,038-0,039 to oponka dobrze wygląda na feldze. Współczynniki 0,041 są zarezerwowane dla german stajlu. Poniżej 0,035 to już balony. Słyszałem że taki zbyt wąski kapeć na szerokiej feldze przy lataniu bokiem potrafi spaść. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Czysty niemiecki styl tuningu czyli goly samochod...nisko zawieszony i szeroki bez zbednych bajerow to moim zdaniem esencja tuningu :) A nie jakies plastiki szpecace auto :biggrin: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nisko zawieszony i szeroki bez zbednych bajerow to moim zdaniem esencja tuningu A nie jakies plastiki szpecace auto Vódki mu bo wie co gada :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.