Skocz do zawartości

Nowosci w 125-tkach


Lukasz_SE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Icea to najpierw przymierz sie do Tuarega 125. Ja nie mialem jemu nic do zarzucenia a maly nie jestem. Pozycja wygodna, finezyjne dwie okragle lampy z przodu jak w Africetwin. Troche ciezki jak na tą moc ale jeździ przyjemnie

 

... tak tylko ile to pali ... i czy ja tego nie rozwale w lesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuareg pali z tego co pamiętam koło 6-7 litrów przy mocniejszym kręceniu. To chyba nic nadzwyczajnego.

 

Co do SL230 - na takiej się uczyłem. Miałem ją do dyspozycji na dwa tygodnie tylko dla siebie no i duży las i łąke pod reką :D

Przez pierwsze dwa dni nie wiedziałem nawet jak wrzucić drugi bieg - ale jak już się dowiedziałem (metoda prób i błędów :twisted: ) to się działo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracował równo i bez zarzutów. Nie trzeba go było wcale kręcić żeby ruszyć. Wiadomo 125cc - wiekszy moment.

 

Aby ruszyc ta 50cc musiales go wkrecac i to ostro - gdy wszedl na obroty w 4 osoby dawal sobie rade pod gorke ... ale niskich praktycznie nie mial.

 

Nie widzialem ralki 50cc ale jezeli ma silniczek minareli - to dobrze ze jej nie widzialem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Icea nie dziw sie...MBX jak zszedl przy moim sposobie jazdy ponizej 6 to bylo dobrze...fakt ze gdybym sie postaral to bym sie w 4 zamknal ale dla mnie jazda potrzebna by osiagnac takie spalanie to nie jazda...a wyobraz sobie co bedzie jak kupisz kolejny motocykl ktory bedzie palil o 2 litry mniej niz moze przyszly Tuareg...bedziesz sie wtedy cieszyl jak glupi;) same zalety jak dobrze spojzec:>

 

P.S. Aha zapomnialem, DT z NSR chyba nie ma co porownywac pod wzgledem spalania bo na pewno NSR jest motocyklem wiekszym, ciezszym no i wiekszym silnikowo...ale z MBXem mysle ze mozesz spokojnie porownac, takze - nie jest tak zle!!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co z tymi Hondziawkami jest nie tak :D

Moja MB80 paliła 6.5 litra jak ją kupiłem (w drodze do domu skończyła mi się benzyna :lol: ). Po regulacjach w serwisie spalanie zeszło do 5l.

 

MTX80 to też niezła historia. Nigdy nim nie zlazłem poniżej 6l. Po jeździe na torze motocrossowym potrafił zrobić się wir w baku i zniknąć ponad 10l 8O 8O 8O

 

Przy 65km/h w trasie palił 6 litrów - paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...