sajmon147 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 :buttrock: witam wszystkich ... mam pytanie : jakia jest zasada działania zaworu elektryczneg ?? czy zawór się przestawia tylko przy temperaturze czy także porusza się przy zmianie obrotów oraz co oznaczają oznaczenia HI i LO na nim .. za porady z góry dziękuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 O jaki zawór chodzi? Termostat czy zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Jak elektryczny to raczej zawor wydechowy :P Jesli o to chodzi to tylko od zmiany obrotow i przekrecenia stacyjki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) HI otwarty LO zamknięty. Wiem wiem że palnąłem głupotę ale ta temperatura sporo wątpliwości u mnie wzbudziła. Skąd taka myśl w ogóle? Tak jak napisał michal zaworem sterują obroty. Zawór służy do zwiększenia mocy w średnim zakresie obrotów (u mnie jest otwarty do około 2tyś obrotów a później otwiera się znowu przy 7, czyli między nimi jest zamknięty i poprawia elastyczność silnika), więc temperatura nie ma nic do gadania. Edytowane 6 Marca 2008 przez SuleY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon147 Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 przepraszam za pomyłke ... chodziło mi o zawór wydechowy . w tej chwili zawór mi nie chodzi . czy mogę w jakiś sposób ustawić go aby motor się nie zalewal i wmiarę wchodził na obroty ?? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 bez zaworu to nie to samo, najlepiej go zrób. Jak zostawisz go w pozycji zamkniętej to nie będzie się wkręcał na wysokie obroty a jak w otwartej to będzie słaby na niskich obrotach. Przeważnie zostawia się otwarty, wiadomo 2T lubi wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon147 Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 a czy jak zostawię go w pozycji otwartej to będzie mi się zalewał na wolnych obrotach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 nie powinien, dużo osób tak jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Lepiej go zrob nie to ze i tak 125 nie ma dolu to jeszcze wywalajac zawor bedzie tragedia. W miescie to bedzie tragedia jezdzic. Ale jak juz mocno nie chcesz go robic to zostaw otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.