Skocz do zawartości

nagły ubytek oleju


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam was mam mały problem a właściwie nie problem tylko wahania co mam zrobić. otóż po zimie w ostatnich dniach odpaliłem swoją maszynkę, żeby troszkę polatać najpierw spokojnie a po rozgrzaniu dostała troszkę w palnik przed wyjazdem stan oleju był taki jak być powinien natomiast po zrobieniu 200 km sprawdzam a tak około 400ml oleju brak. dzwonie do dość dobrego mechanika i powiedział mi, że może być to spowodowane tym, że zimą jak sie moto odpala a tak co jakiś czas robiłem może się dostać paliwo do oleju i go rozrzedzić po rozgrzaniu paliwo wraz z olejem odparowuje i stan się zmniejsza. poradził żeby jeszcze pojeździć z 2 miesiące i zobaczyć. i z tond moje pytanie czy zabrać się od razu za wymianę uszczelniaczy i popatrzeć na pierścienie czy poczekać dodam, że moto przed zimą paliło olej jak mu sie odkręciło tak dość manetkę ale nie tyle a na spokojnej jeździe nic a nic co sądzicie o tym co zrobić?????????

Edytowane przez krawcu2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zrob wymiane oleju jesli nie zrobiles tego przed okresem zimowym a z tego co pamietam to nie wymieniales. Zatem wlej swiezy olej i zobacz co bedzie dalej... sadze, ze wszystko wroci do stanu sprzed snu zimowego. Czyli i tak jakies pol litra do litra na 1000km :wink:

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie to mi też powiedział mechanik żeby wymienić i zobaczyć. JanuszK30 masz dobrą pamięć dokładnie tyle moja yamah łyka ale co tam :biggrin: :buttrock: a co z tym paliwem w misce możliwe to??????

 

... teoretycznie tak ale nie na taka skale, jesli odpalala szybko to nic sie nie dostalo do oleju, jeli byly klopoty z iskra to moze i trochce scieklo, druga rzecz to olej sciekl przy dluzszym postoju zewszad do miski a po uruchomieniu zwilzyl wszystkie elementy, na ktorych pozostal i tu tez mogla setka uciec itd itd mozna sobie gdybac...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra dzięki olej już zamówiłem z filtrem zobaczymy a jak nic nie da (a mam oj mam nadzieje, że da :buttrock: ) to uszczelniacze i pierścienie trzeba będzie oglądnąć ?????????

 

 

widze ze bardzo spodobal sie Tobie dzial mechanika i juz bys chcial sobie w silniczku pogrzebac, przejezdzij jeszcze ten sezon chyba zreszta niedawno go kupiles :biggrin: i staraj sie choc raz wsiadajac na niego nie przekraczac 2 setek a bedzie zdecydowanie lepiej, one biora olej i juz, ale proporcjonalnie do wykorzystania mozliwosci silnika

 

szerokiej drogi

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no troszkę już pogrzebałem w poprzednim motorku GPZ 500S :biggrin: i całkiem fajnie chodził nie narzekałem a forum odkryłem nie dawno i powiem, że jest prawdziwym zbawieniem :buttrock: a co do tych 2 setek nooooooo może swięty nie jestem ale to nie tak wiesz po zimie jak go zapaliłem to aż serducho mi szybciej zabiło ale przeważnie to troszke ponad przepisy no chyba że niedziela rano i autostrada A4 :wink: ale zrobie tak jak powiedziałes ty i mechanik i zobaczymy co z tego będzie bo gaźniczki ustawione wzorcowo i wszystko inne tez tylko ten pieprzony olej ale się zrobi dzięki za odp pozdrawiam i może kiedyś do zobaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...