Macjek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Nie chce zakladac kolejnego tematu, bo to pierdolka i pytanie z ciekawosci: Jak okreslic dokladnie w jakiej temperaturze pracuje silnik, jesli na skali wskaznika temperatury jest tylko podzialka bez wartosci liczbowych? Czy mam przyjac, ze srodkowa podzialka (wskazowka w pionie) to 100 stopni C? Gdzies w tych granicach wlacza mi sie went. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R2D2 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Nie chce zakladac kolejnego tematu, bo to pierdolka i pytanie z ciekawosci: Jak okreslic dokladnie w jakiej temperaturze pracuje silnik, jesli na skali wskaznika temperatury jest tylko podzialka bez wartosci liczbowych? Czy mam przyjac, ze srodkowa podzialka (wskazowka w pionie) to 100 stopni C? Gdzies w tych granicach wlacza mi sie went. Wentyl wlacza sie w okolicach 103 stopni , a kolega dm15 mial pewnie wode zamiast plynu i sie jaja dzialy zanim sie wlaczyl wentyl to woda juz sie gotowala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 dołączam się do pytania bo w cbf jest ten sam silnik objawy takie same - pluje płynem z chłodnicy jechałem traskę 1,4zł-1,5zł temp w normie. po wjechaniu do miasta zaczęła szybko grzać się przy wolniejszej jeździe 40-60kmh, ale wystarczało 100kmh żeby temp była w okolicach połowy, więc przypisałem to zapchaniu chłodnicy owadami. Dzisiaj zrobiłem 120km traskę i temp przy 1,2zł-1,4zł była na 3/4 skali. Przy powrocie temp była milimetr przed czerwonym albo wchodziła na czerwone wtedy zatrzymywałem się na ostudzenie... Cały czas plucie płynem chłodniczym (minimalnie go ubyło ze zbiorniczka wyrównawczego ale jego poziom jest nadal blisko UPPER) i przestał działać mi wentylator 0_o wentylator nie włączył mi się kiedyś ze dwa razy ale zawsze wystarczyło zatrzymać się i wyjąć włożyć tą wtyczkę do chłodnicy i było spowrotem dobrze :P nie sprawdzałem bezpieczników; wąż do chłodnicy z silnika nie do dotknięcia ręką, wąż z chłodnicy można dotknąć bez poparzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.