tomrider Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Witam!!!Po wielotygodniowych bojach z durnym alternatorem i jeszcze lepszym serwisem wreszcie mam szansę odpalić moje maleństwo spowrotem - jeszcze kilka dni :namoto: byle sucho było :notworthy: I tu mam problem. Poprzedni właściciel dla uniknięcia problemów z palącą się elektrownią nawinął troszkę grubszy drut. Zdało to egzamin, moto działało przez 5 latek, ale mam za to niższe napięcie w obwodzie. Już wiem gdzie leży problem z tą niesławną elektryką, więc chciałbym wrócić do oryginalnego uzwojenia. Szukam informacji, które pozwoliłyby elektromechanikowi na odtworzenie fabrycznych parametrów alternatora - grubość drutu, ilość zwojów i co tam jeszcze. Może ktoś z Forumowiczów zajmował/zajmuje się tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Czesc Musisz znac oryginalna grubość drutu i ilość zwoi bądz impedancje uzwojenia.Powinienes znaleść to w serwisówce.To wszystko.Poptaj moze ktos ma serwisowke do twojego moto ty z forumowiczówPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.