jacek_ 69 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Też myśle żeby zmienić na T-bar ale oryginalne sa nie wygodne bo z moim 173 szału nie ma 😄 to czekamy na efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Worriot oprogramowanie znajdziesz na stronie power commandera, jeśli masz pcIII usb lub 5 to nie ma problemu, kabelek usb i jedziesz z tematem. Problem polega na tym, żeby dobrać odpowiednią mapę, którą znajdziesz na linku od kolegi skwary lub też na stronie power commander. U mnie było tak, że miałem wgraną dość mocno zmodyfikowaną mapę od k&n i standardowy wydech, tyle, że pusty i wkład bodajże cobry (tak sądził poprzedni właściciel), teraz wrzuciłem samsony puste i wgrałem inną mapę pod nie dedykowaną ze strony pc. Co do efektu to się okaże jak znajdę trochę czasu na przejaźdżkę. Wątpię czy moto będzie lepiej na nich szedł, bo tamta mapa wydaje mi się była na hamowni. I tu dochodzimy do meritum. Tak naprawdę bez hamowni ciężko jednoznacznie coś ocenić, bo efekt placebo ma swoją rzeszę fanów w każdej modyfikacji wszelakich sprzętów:) Tak na marginesie, mam zapisaną moją starą mapę i jak ktoś chętny to dawać maila, podzielę się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 dzięki, sprawdziłem i mam wgraną mapę pod moje Samsony street sweepers...tylko nie wiem czy pod puste czy pod te z wkładami wyciszaającymi. Moto kupiłem bez wkładów i podejrzewam, że jest wgrana pod puste. Problem jest w tym, że na pustych jest potwornie głośno - wyczytałem, że to podobno najgłożśniejsze wydechy na rynku do warriota.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Pospawane, zostało szlifowanie spawów, montaż i przeciąganie kabli. Chcę puścić kable przez przewiercone śruby a nie jak w większości kierownic przez otwór przy półce. Kierownica z kwasówki bez chromu, średnica rury 33,7 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietiao Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 jak zdjąć siodełko pasażera? myślałem, że śrubami pod błotnikiem, ale tam tylko stałe nakrętni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Nie wiem jak w Wariorze ale w Road Starze 1600 i 1700 najpierw trzeba zdjąć sadzenie kierowcy.Dopiero potem można zdemontować siedzenie pasażera. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 jak zdjąć siodełko pasażera? myślałem, że śrubami pod błotnikiem, ale tam tylko stałe nakrętni.Sciagasz kanape kierowcy, i teraz patrzac "od przodu" pod siodelko pasazera sa 2 sruby od czola. odkrecasz je i siodlo schodzi - musisz je pociagnac lekko do przodu - z tylu jest zaczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Wywalał któryn z kolegów ais? Jest jakaś różnica, czy tylko zyskujemy na masie?:) W sumie to muszę sam zajrzeć czy czasem nie mam wywalonego tego ustrojstwa. Ot luźna pogawędka na wieczór. Edytowane 24 Lutego 2014 przez angelcorpse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Wywalał któryn z kolegów ais? Jest jakaś różnica, czy tylko zyskujemy na masie? :) W sumie to muszę sam zajrzeć czy czasem nie mam wywalonego tego ustrojstwa. Ot luźna pogawędka na wieczór.Wywalilem w grudniu. bez zmiany map strzelal w tlumik duzo mniej. Po zmianie mapy wogole nie pyrka nawet przy calkowicie zamknietej przepustnicy. Pare gram mniej - nie wiem czy nawet kg zszedl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 gram do grama...ja swojego odchudziłem do 280 kg! Mierzone z pełnym bakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 gram do grama...ja swojego odchudziłem do 280 kg! Mierzone z pełnym bakiem.A co masz jeszcze sciagniete? Ja nie mam juz tylnego uchwytu z kierunkami, tablica jest pod lampa bezposrednio, kierunki tyl na ledach, siedzenie przykrecony na sruby - wywalona blacha spod blotnika, airbox wypruty - wsadzony BAK.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A czy ktoś robił BAK-a samemu? t.zn. wszystkie filtry i odpowietrzniki kupował oddzielnie w Polsce czy się kompletnie nie opłaca i szukać w USA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) shakal - przede wszystkim mam akcesoryjny wydech samsona lżejszy może nawet o 10 kg, też nie mam tylnego plastikowego błotnika, kierunków, jeżdzę bez tylnego siedzenia i podnóżków, alu lusterka no i nie obwieszam motocykla ciężkimi akcesoriami - to nie moto w stylu kapiącego chromem kruzera. Mam tylko płóg i owiewkę z laminatu. Edytowane 1 Marca 2014 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto-pol72 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 shakal - przede wszystkim mam akcesoryjny wydech samsona lżejszy może nawet o 10 kg, też nie mam tylnego plastikowego błotnika, kierunków, jeżdzę bez tylnego siedzenia i podnóżków, alu lusterka no i nie obwieszam motocykla ciężkimi akcesoriami - to nie moto w stylu kapiącego chromem kruzera. Mam tylko płóg i owiewkę z laminatu. to nie długo możesz zrobic podpis Warrior Midnight WRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Radoslav ja mam zrobione własnoręcznie , jest dokładnie pokazane na stronie rswarrior.com prosta sprawa;) filtry K&N stożkowe czujniki schowane pod bak trochę roboty ale efekt ekstra;) no i silnik teraz cały jest widoczny:):) ja jeszcze dodatkowo dorobiłem wloty powietrza chłodzące tylny cylinder polecam mogę pomóc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.