kocur535 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Di61 - 0 Di62- 0 czyli błędów nie ma? gaśnie mi tylko na rozgrzanym silniku. próbuje jeszcze ustawic obroty tym pokrętłem pod siedzeniem obok zbiornika ale to trudne;/ świruje jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietiao Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 wojownik wybudzony ze snu zimowego, pierwsze 50km nakręcone :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 sprawdź filtry przede wszystkim, jak są zawalone to oczywiście wymiana, polecam K&N jeśli masz przelotowy wydech i dobierz odpowiednia mapę na PC( ewentualnie poszukaj gotowca jest tego sporo ) Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur535 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 wydech mam oryginalny, filtry są czyste, będe kombinował jeszcze z tymi mapami, choć nie mam o tym pojęcia;) jesli nie dam rady do zostawie go w serwisie, moze trzeba ustawic mieszanke. (mam motocykl z 85roku i ładniej pracuje hehe porażka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ja bym zaczął od ustawienia Power Commandera, napisz jeszcze który rok motocykla? Jak masz do mnie blisko to mozemy sie zgadać w przyszły weekend i sie cos wymysli. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur535 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 nom przejechał bym sie:) jak śnieg nie spadnie;) 2003rok jutro bede kombinował z tym komanderem... a zapomnialem dodac.. to normalne spalanie Warriora..10 na 100?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) normalne to jest w granicach 6-7zaznaczam normalnej jeździe bez pałowania to chyba logiczne Edytowane 4 Marca 2013 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 z tym spalaniem to kazdy pisze co innego. Wszystko zalezy od stylu jazdy. Ja tam 6 nigdy nie zrobiłem. Raczej 8-10. Ale jak przy spokojnej jezdzie tyle ci pali to chyba troche za bogata mapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yello Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 U mnie jak sypie autostrada 180 to rezerwa zapala sie po 150 km.Jak jade np w bieszczady sam i predkosci przelotowe to 120/140 rezerwa zapala sie w okolicach 200-220 km.Jak jedziemy w grupie 90 km/h to i do 250 dochodzi. Srednie spalanie gdzies w okolicach 5-6 litrow bo te autostrady to tylko w czasie wyjazdow dalekich. Wiem co mowie bo warriorem zrobilem 50 tysiecy km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam mam 3 problemy ze swoim warriorem proszę o pomoc:1. Wymieniłem olej wlałem 4.2 zrobiłem jak instrukcja mówi (rozgrzewanie zgaszenie poczekanie chwile i sprawdzenie) i nie widzę na bagnecie oleju w ogóle :( dałem trochę więcej 4.4 l i to samo2. Podczas hamowania przednim hamulcem przy większej prędkości słychać dziwny dźwięk jak by buczenie jak by pompa jakaś ciężko określić przy zmniejszanie prędkości przestaje. Czy to mogą być łożyska lub stary płyn hamulcowy ?? Czy może normalne to jest ??3. Podczas kupna motora nie zauważyłem ze nie ma dolnej osłony na pas napędowy i śruby na górnej osłonie są inne jakieś badziewne. Na tej stronie mogę dostać większość tych części http://yamaha-czesci.quadshop.pl/zamow-oryginalne-czesci-yamaha ale cena za kawałek blachy i parę śrubek ponad 500 zl to chyba za wiele ?? Nie macie pomysłu gdzie by można było dostać ?? Taniej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yello Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Popatrz na ebayhttp://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=yamaha+warrior+belt&_sacat=0&_from=R40 Sa i górne i dolne. Oczywiscie pozostaje kwestia wysylki. jak masz kogos w us to sprawa prosta wysylasz do niego a on do ciebie i po klopocie. Obie wyjda cie ok 40$, przesylka do pl jakies 15$ nawet niechby vat i clo to max 55$ cały koszt.Sama dolna na jednej aukcji jest za 5 $ :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Po dłuższej trasie i dolaniu jeszcze troche jest polowa skali na bagnecie wiec chyba oki ?? A u was jak wyglada hamowanie przodem jest jakiś inny dźwięk ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietiao Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 podpowiedzcie, bo nie znam tematu, jeszcze ;). dziękuję.1. czy jednostka sterująca którą mam - na zdjęciu, tak wygląda fabrycznie (brak jakichkolwiek opisów na niej poza engine number...)? nie mam power commander'a lub innego tego typu akcesoryjnego elementu, a na wydechach Cobra nic nie gaśnie i nie świruje z obrotami (na szczęście), więc się zastanawiam, czy to na fabrycznym zestawie (moto z 2007) tak jest zestrojone?2. czy zastąpienie w tym zestawie który mam (jednostka sterująca / wydech) fabrycznego filtra filtrem K&N może coś pogorszyć / rozregulować (zbytnio udrażniając przepływ pow.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wygląda że tak :) mam taki sam seria :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 ja miałem oryginalny filtr "papierowy" zmieniłem na K&N , zmieniłem mapę na inną wywaliłem AISa i jest faktycznie lepiej a przede wszystkim nie wali w wydech Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.