Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdź filtry przede wszystkim, jak są zawalone to oczywiście wymiana, polecam K&N jeśli masz przelotowy wydech i dobierz odpowiednia mapę na PC

( ewentualnie poszukaj gotowca jest tego sporo )

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech mam oryginalny, filtry są czyste, będe kombinował jeszcze z tymi mapami, choć nie mam o tym pojęcia;) jesli nie dam rady do zostawie go w serwisie, moze trzeba ustawic mieszanke. (mam motocykl z 85roku i ładniej pracuje hehe porażka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak sypie autostrada 180 to rezerwa zapala sie po 150 km.

Jak jade np w bieszczady sam i predkosci przelotowe to 120/140 rezerwa zapala sie w okolicach 200-220 km.

Jak jedziemy w grupie 90 km/h to i do 250 dochodzi.

 

Srednie spalanie gdzies w okolicach 5-6 litrow bo te autostrady to tylko w czasie wyjazdow dalekich. Wiem co mowie bo warriorem zrobilem 50 tysiecy km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 3 problemy ze swoim warriorem proszę o pomoc:

1. Wymieniłem olej wlałem 4.2 zrobiłem jak instrukcja mówi (rozgrzewanie zgaszenie poczekanie chwile i sprawdzenie) i nie widzę na bagnecie oleju w ogóle :( dałem trochę więcej 4.4 l i to samo

2. Podczas hamowania przednim hamulcem przy większej prędkości słychać dziwny dźwięk jak by buczenie jak by pompa jakaś ciężko określić przy zmniejszanie prędkości przestaje. Czy to mogą być łożyska lub stary płyn hamulcowy ?? Czy może normalne to jest ??

3. Podczas kupna motora nie zauważyłem ze nie ma dolnej osłony na pas napędowy i śruby na górnej osłonie są inne jakieś badziewne. Na tej stronie mogę dostać większość tych części http://yamaha-czesci.quadshop.pl/zamow-oryginalne-czesci-yamaha ale cena za kawałek blachy i parę śrubek ponad 500 zl to chyba za wiele ?? Nie macie pomysłu gdzie by można było dostać ?? Taniej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na ebay

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=yamaha+warrior+belt&_sacat=0&_from=R40

 

Sa i górne i dolne. Oczywiscie pozostaje kwestia wysylki. jak masz kogos w us to sprawa prosta wysylasz do niego a on do ciebie i po klopocie. Obie wyjda cie ok 40$, przesylka do pl jakies 15$ nawet niechby vat i clo to max 55$ cały koszt.

Sama dolna na jednej aukcji jest za 5 $ :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie, bo nie znam tematu, jeszcze ;). dziękuję.

1. czy jednostka sterująca którą mam - na zdjęciu, tak wygląda fabrycznie (brak jakichkolwiek opisów na niej poza engine number...)? nie mam power commander'a lub innego tego typu akcesoryjnego elementu, a na wydechach Cobra nic nie gaśnie i nie świruje z obrotami (na szczęście), więc się zastanawiam, czy to na fabrycznym zestawie (moto z 2007) tak jest zestrojone?

2. czy zastąpienie w tym zestawie który mam (jednostka sterująca / wydech) fabrycznego filtra filtrem K&N może coś pogorszyć / rozregulować (zbytnio udrażniając przepływ pow.)?

post-65347-0-37020800-1362517689_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem oryginalny filtr "papierowy" zmieniłem na K&N , zmieniłem mapę na inną wywaliłem AISa i jest faktycznie lepiej a przede wszystkim nie wali w wydech

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...