Jacek S. Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Czy już ktoś to ćwiczył i może mi coś podpowiedzieć na ten temat ?? Na You Tube są filmiki tego dotyczące , ale dla rocznika 2006 , ma się to nijak do mojego egzemplarza . Czy może ktoś wie na jakie powinny być wymienione dysze w gaźniku po zmianie tłumika na przelotowy ( są chyba trzy ) ? Niestety , tych dysz nie dostałem w komplecie z motorem - import USA . pozdrowienia jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=66180&hl=wr450 Pzdr, Maciek P.S.Napisz mi na PW ile sobie liczysz za tego KTM, jakieś zdjęcia i info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako4 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Czesc,przy układzie przelotowym zmien dysze główna na 178(standart 168) a dysze wolnych obrotów na 45(standart 40)Srube regulacyjna pod gaznikiem odkrec jeszcze o 1 i 1/4 obrotu od standartu(st 1 i 3/4)Sprawdz iglice ale mozliwe ze masz ja bez zabków do regulacji bo to Ameryka wiec kup iglice europejska i załóz na 5 zabek od góry i smigaj!!!Musisz usunac jeszcze tzn ekologie no i odblokowac gazGdyby cos było nie jasnegg8658780 Pzdr Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.