adriandlugi Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam! Mam problem z moim ogarkiem 205. Gdy silnik jest nierozgrzany to przy odpalaniu i gdy silnik zacznie pracowac (często gaśnie) nie można dodac gazu, bo zaraz gaśnie. Gdy już pochodzi działa bdb. pali z pierwszego. 3 lata temu był robiony remont generalny silnika. Teraz dla pewności wymieniłem pierścienie. Gaźnik jest wyregulowany. Świece sprawdzałem różne i na każdej to samo. Zapłon jest nowy. Sprubuje jeszcze jutro bez tłumika spróbowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Najpierw to weź wyjmij ten gaźnik wyczyść porządnie, a potem dopiero go wyreguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 był porządnie czyszczony i to kilka razy, potem załatwiłem jeszcze kilka gaźników i na nich to samo było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guteklbn Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Ja to nie widzę tu żadnego problemu każdy 2T powinno sie rozgrzać silnik przed jazda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A czy jak go odpalisz to chodzi na wolnych obrotach, czy bez dodawania gazu tez gaśnie? Jeżeli chodzi na wolnych to poczekaj chwile aż silnik sie zagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A czy jak go odpalisz to chodzi na wolnych obrotach, czy bez dodawania gazu tez gaśnie? Jeżeli chodzi na wolnych to poczekaj chwile aż silnik sie zagrzeje. Jak jest bardzo zimny, np. jak odpalam rano to zagada, gaśnie,zagada, gaśnie, i wkońcu załapuje i chodzi nierówno tak jakby coś przerywało. W zapłonie styki przerywacza mi nie iskrzą...więc jest ok. Nawet zmieniłem wczoraj pierścienie, ale nic to nie dało. Czekam na dalsze pomysły od Was!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jest tam konensator ? Jezeli jest moze to on powodowac . Przynajmniej tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 wszystkie części odpowiedzialne za zapłon kupywałem nowe. Ale może trafił się jakiś niedobry....zobacze na innym jak będe miał czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Zmieniałes same pierscienie? :biggrin: to nie 4T... zmierz lepiej kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Sprawdź jaki masz kolor iskry na świecy i wielkość. Świeca powinna być o wartości cieplnej F80. Zapłon, że jest nowy to nie znaczy ze dobrze ustawiony. Styki przerywacza wyrównaj pilniczkiem, a następnie ustaw przerwę 0,3 - 0,4 mm (sprawdź na którym ustawieniu będzie lepiej chodził, może ustaw na 0,35mm) potem już tylko zostaje ustawić wyprzedzenie zapłonu. W ogarze 205 jest to od 2,7 do 3mm przed GMP. Zostaje jeszcze sprawdzić drożność kranika i odpowietrzenie baku żeby mieć pewność, że paliwo na pewno płynie jak należy. Regulacje gaźnika przeprowadzaj na rozgrzanym silniku. Na zimnym ustawisz wstępnie tj. Wkręt regulacji dopływu powietrza (ten wkręcony poziomo w gaźnik) wkręć na max, a następnie wykręć o 2 - 2,5 obrotu. Wkręt regulacji położenia przepustnicy wykręć, aż do całkowitego zamknięcia przepustnicy, a następnie wkręć z 1 - 2 obroty aby uchyliła sie trochę przepustnica. Spinkę na iglicy ustaw na środkowym wcięciu. Daj znać na forum czy coś sie poprawiło.tak w ogóle to zapraszam na moją strone poświęconą w całości ogarowi 205. www.motorower.skutery-motocykle.pl Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 wątpie żeby takie objawy powodowało złe ustawienie zapłonu. Zapłon jest dobrze ustawiony. Gdyby był źle ustawiony to i po rozgrzaniu silnika byłoby tak samo. Narazie zostawie to jak jest może kiedyś przy okazji jak będe w sklepie to kupie drugi kondensator to zobacze jak na nim będzie działał silnik.Dzisiaj zakładałem drugi cylinder i było to samo. Może też są słabe symeringi na wale-ale to najmniej prawdopodobne, bo po rozgrzaniu jest ok. Myśle że w lato będzie ok. bo jak postawiłem ogara w ciepłe miejsce to było ok. A teraz to i tak mało się jeździ. A ja już nie mam nerwów do tego. A do fachowca nie zaprowadze bo szkoda kasy... Dzięki za wszystkie odpowiedzi! Pozdro! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.