Skocz do zawartości

Romet Ogar 205


adriandlugi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem z moim ogarkiem 205. Gdy silnik jest nierozgrzany to przy odpalaniu i gdy silnik zacznie pracowac (często gaśnie) nie można dodac gazu, bo zaraz gaśnie. Gdy już pochodzi działa bdb. pali z pierwszego. 3 lata temu był robiony remont generalny silnika. Teraz dla pewności wymieniłem pierścienie. Gaźnik jest wyregulowany. Świece sprawdzałem różne i na każdej to samo. Zapłon jest nowy. Sprubuje jeszcze jutro bez tłumika spróbowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak go odpalisz to chodzi na wolnych obrotach, czy bez dodawania gazu tez gaśnie? Jeżeli chodzi na wolnych to poczekaj chwile aż silnik sie zagrzeje.

 

 

Jak jest bardzo zimny, np. jak odpalam rano to zagada, gaśnie,zagada, gaśnie, i wkońcu załapuje i chodzi nierówno tak jakby coś przerywało. W zapłonie styki przerywacza mi nie iskrzą...więc jest ok. Nawet zmieniłem wczoraj pierścienie, ale nic to nie dało. Czekam na dalsze pomysły od Was!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jaki masz kolor iskry na świecy i wielkość. Świeca powinna być o wartości cieplnej F80.

 

Zapłon, że jest nowy to nie znaczy ze dobrze ustawiony. Styki przerywacza wyrównaj pilniczkiem, a następnie ustaw przerwę 0,3 - 0,4 mm (sprawdź na którym ustawieniu będzie lepiej chodził, może ustaw na 0,35mm) potem już tylko zostaje ustawić wyprzedzenie zapłonu. W ogarze 205 jest to od 2,7 do 3mm przed GMP.

 

Zostaje jeszcze sprawdzić drożność kranika i odpowietrzenie baku żeby mieć pewność, że paliwo na pewno płynie jak należy.

 

Regulacje gaźnika przeprowadzaj na rozgrzanym silniku. Na zimnym ustawisz wstępnie tj. Wkręt regulacji dopływu powietrza (ten wkręcony poziomo w gaźnik) wkręć na max, a następnie wykręć o 2 - 2,5 obrotu. Wkręt regulacji położenia przepustnicy wykręć, aż do całkowitego zamknięcia przepustnicy, a następnie wkręć z 1 - 2 obroty aby uchyliła sie trochę przepustnica. Spinkę na iglicy ustaw na środkowym wcięciu.

 

Daj znać na forum czy coś sie poprawiło.

tak w ogóle to zapraszam na moją strone poświęconą w całości ogarowi 205.

www.motorower.skutery-motocykle.pl

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpie żeby takie objawy powodowało złe ustawienie zapłonu. Zapłon jest dobrze ustawiony. Gdyby był źle ustawiony to i po rozgrzaniu silnika byłoby tak samo. Narazie zostawie to jak jest może kiedyś przy okazji jak będe w sklepie to kupie drugi kondensator to zobacze jak na nim będzie działał silnik.

Dzisiaj zakładałem drugi cylinder i było to samo. Może też są słabe symeringi na wale-ale to najmniej prawdopodobne, bo po rozgrzaniu jest ok.

Myśle że w lato będzie ok. bo jak postawiłem ogara w ciepłe miejsce to było ok. A teraz to i tak mało się jeździ. A ja już nie mam nerwów do tego. A do fachowca nie zaprowadze bo szkoda kasy...

 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi! Pozdro! :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...