Skocz do zawartości

Pytanie o Drag Stara


carloss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój pierwszy post.

Tez myślę nad Dragiem, najlepiej Classic, jednak raczej w wymaganej kwocie nie trafię nic. Niestety będę miał do dyspozycji coś ok 12-13000 za jeżdżący sprzęt. Wiem że to niewiele i trochę się boję czy za te pieniądze można kupić coś jeżdżącego. :( Dodatkowo w rachubę wchodzą VN800, Shadow C2 (raczej kiepsko w tej kasie) i ewentualnie Maruda.

Najbardziej obawiam się że w Dragu, w tej cenie ok 97-99 rok, ze znacznym raczej przebiegiem, kosztowny może okazać się właśnie wał. Na chwilę obecną najchętniej chyba Vn. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ty chcesz od wału?To trwałe i raczej niezawodne ustrojstwo i tym bym sie nie przejmował.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mówimy o wale napędowym a nie o korbowym.A Drag to 650.20000 km razy razy nawet 3 nie powinno być końcem tej maszyny.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Miałem Drag Stara 650 Classic i muszę powiedzieć ,że byłem z niego bardzo zadowolony ! Kupiłem dwulatka i był ze mną przez kolejnych pięć lat. Wymieniałałem tylko olej i filtry. Nawet klocków nie musiałem ruszać ! Akumulator był oryginalny i też nie musiałem go wymieniać. Zimą tylko wyciągałem go i "pielęgnowałem" w domu. Obsługa wału kardana: żadna ,po prostu to jest napęd bez obsługowy. Czasem warto sprawdzić stan oleju w dyfrze i to wszystko. Wytrzymałość tego elementu potwierdziło nie jedno palenie gumy. Jeździłem i jeździłem i się cieszyłem! Lałem Castrola Extra 4T a do baku raczej 98 ! Nakręciłem około 20 000 km i nic.

Bezawaryjność 650-tki zadecydowała więc o kupnie obecnej większej siostry YAMAHY !

 

Polecam szczególnie dla mniej doświadczonych motocyklistów i motocyklistek! Pozdrawiam! :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...