Nowy Kubi Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Puenta więc powiem Tobie tyle, stary japończyk jest dość drogi w naprawie, przy wymianie samej pompy wody, musisz robić rozrząd, bo łańcuszek jest nierozbieralny, tzn. bez zapinki, ale to zalezy dokladnie od silnika. Jednostka dynamiczna, choć auto trakcyjnie średnie, jest krótkie a to naprawde jest często upierdliwe przy szybkiej jeździe, sam śmigałem takim jakiś czas i powiem tyle że do dynamicznej jazdy to wole mercedesa w123 z silnikiem M110 (185). Jako auto uzytkowe dla kobietki to okej, ale baczniej obserwuj zachowania silnika bo są to autka dość czułe jeśli chodzi o układ chłodzenia jak i silniczki krokowe i ulubione falujące obroty. Piszesz ze słyszenia czy z doświadczenia? Ja mam takiego CRXa, wcześniej miałem 2x Civic. Rozrząd robisz co 100 tys. pompę wody po 200tys. i wcześniej nie cieknie a łańcuszka to to auto nigdy nie miało (pasek).Układ chłodzenia jest tak policzony, że nie ma prawa się przegrzać, chyba że jeździsz bez płynu (w przeciwienstwie do opli i tym podobnych). A porównanie CRX do beczki to w ogóle nie wiem czemu służy. Każdy Civic prowadzi się bardzo dobrze, oczywiście odnosząc do tej klasy samochodów. Z dobrymi zamiennikami części nie ma najmniejszego problemu i ceny niczym nie odstają od panzerwagenów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.