karolb123 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Takie pukanie to leczenie objawów a nie usuniecie przyczyny. Przyczyną są blokujące sie w szczotkotrzymaczach szczotki. Wymaga to rozbiórki i przeglądnięcia. Jesli tego nie zrobisz to spodziewaj sie wkrótce wymiany rozrusznika na nowy bo w starym dojdzie do wypalenia komutatora od łuku elektrycznego. Dzięki za rady. A jak zobaczyć czy szczotki zużyte i ile takie mogą kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 zuzyte szczotki sa krotkie , szczotka dobra ma ze 3 cm dlugosci , zuzyta prawie sam drut z paroma mm wegla. Koszt szczotek to pare zl , ale jesli szczotkotrzymacz masz dobity to bedzie kosztowac ze 200 zl:/ KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Nalezy dodac , ze szczotka musi sie lekko przesuwać w szczotkotrzymaczu bez zaciec itp. nie moze byc pokryta smarem bo razem z pyłem zrobi sie gęsta klejaca papka. nie moze tez miec luzu na boki.Przy okazji oczysc komutator papierem sciernym 500 do metalicznego połysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi