Icea_PL Opublikowano 9 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2003 Sprawdz czy mocowania w ktore wchodzi oska nie sa wytarte ... <tam gdzie mocuje sie naciagacze do lancucha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 9 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2003 Sprawdz mocowanie nypli czy sie nie ruszaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 9 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2003 sprawdz to przez puszczenie kierownicy na prostej drodze...jesli pojedzie prosto i bedzie dal sie prowadzic cialem to rama krzywa nie powinna byc..zobacz jeszcze czy nie ma roznicyw skladaniu sie w plewy i prawy zakret...jesli tak to moga byc to lagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 no i chyba wiem co jest przyczyna tego niby krzywego koła>> zkrzywiona podstawka. moto jest już załe rozebrane, pierwsza warstwa położona na caaaalutkim moto. p.s. przy okazji rozkręcania ułamałem kawałek radiatora (tak to sie chyba nazywa) od cylindra>> zdolny jestem, co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.