kuku54 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Masz po prostu wkręcony gwint zamiast takiego dziubka który trzyma linke. http://www.bikepics.com/pictures/1148029/ tak mniej więcej powinien wyglądać zawór (to jest akurat od rotaxa 122). Ja u siebie miałem jeszcze kawałek gwintu między płytką a tym "zahacznikiem" linki. Nie chcę cię martwić ale nie podoba mi się też kształt płytki zaworu, jest taka jakby wcięta kanciasta, zamiast łagodna łukowata. Dziwi mnie to że ktoś się bawił w jakieś gwinty i blokowanie zaworu w pozycji otwartej skoro elektromagnes działa a dorobienie wiertarką haczyka na linkę nie jest czymś hardcore'owym. A i jeszcze jedno, nie zauważyłem na twoim zaworku sprężyny ani podkładki a powinno to wyglądać tak: http://www.bikepics.com/pictures/1070009/ Na tej stronie co jest podany ten link http://www.bikepics.com/pictures/1070009/[/url] jest napisane na dole:Photo Info: zawor wydechowy montowany w silnikach rotax 122. Zawor musi wchodzic w cylinder zaokraglona czescia skierowana do dolu.akurat mam rotaxa 123 i u mnie odkad go kupilem to takie wyciecie pól okrogle jest skierowane do gory nigdy nie zastanawialem sie czy to jest prawidlowo i teraz nie wiem czy poprzedni wlasciciel zle to zlozyl i ja to samo robie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 tak jak mowisz.zasilanie w rotaxie jest z cewki.po prostu gdy da ona wystarczajaco duzy prad co dzieje sie przy odpowiednich obrotach,elekromagnes zaczyna dzialac i podnosi linke.Modol szukaj pod siedzeniem jest on czarny.czesto mylony jako zaplonowy.zaplonowy jest maly i pod neigo od razu podlonczony jest kabel od swiecy,to tkzw cewkomodol.rotax 122 niektore modele np ja taki mialem nie maja juz tego zaplonu SEM z cewkomodulem tylko osobno cewke osobno modol chowany w Rs125 z tylu pod siedzeniem pasazera.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 koledzy co do tego zaworu to ktora strona w rotaxie 123 bo sie wkoncu zamotalem i nie wiem czy jest oki czy bląd poprzedniego wlascieciela kontynuuje ??w manualu nie mam opisane tego jak go wlozyc ( wydaje mi sie ze dobrze wkladam bo odwrotnie to mam wrazenie ze tlok mogł by uderzac w niego ale moge sie mylic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon dg Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 a jak jest zgaszony silnik to elektromagnes powinien być otwarty ? czy zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 zamkniety.zamkniety jest do do 5,5 tys chyba obrotow albo 6,5 juz niepamietam nawet jak silnik chodzi.potem go otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.