Skocz do zawartości

gaznik gpz 500


fedek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie do posiadaczy gpz 500,jestem na etapie skladania go po zimowej rozbiorce.

Niestety nie wiem jak wkleic rysunek z manuala,postaram sie wytlumaczyc.Do gaznika ida dwa gumowe wezyki,jeden to podcisnienie,drugi do waz z kranika,ale miedzy gaznikami jest polaczenie ktore na srodku ma wyjscie na jakich gumowy wezyk,u mnie go nie bylo i nie wiem gdzie i czy wogule to powinno gdzies byc podlaczone,na manualu jest rysunek z ktorego wynika ze powinien byc jakis separator(w wersji kalifornijskiejtak pisze w angielskim manualu),poza tym z filtra powietrza na dole tez jest wezyk ktory wychodzi na dol nie byl nigdzie podlaczony(nie mylic z odmą),jest to w czesci ktora jest juz za filtrem powietrza,wiec wydaje mi sie to nielogiczne aby byl doplyw dodatkowego powietrza z pominieciem filra powietrza.Byc moze wlasnie ten wezyk powinien byc podlaczony do gaznika,ale nie mam pewnosci,moze ktos z was bedzie wiedzial.Chcialbym juz wszystko poskladac prawidlowo.Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC,jak tez za wczesniejsze

podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do posiadaczy gpz 500,jestem na etapie skladania go po zimowej rozbiorce.

Niestety nie wiem jak wkleic rysunek z manuala,postaram sie wytlumaczyc.Do gaznika ida dwa gumowe wezyki,jeden to podcisnienie,drugi do waz z kranika,ale miedzy gaznikami jest polaczenie ktore na srodku ma wyjscie na jakich gumowy wezyk,u mnie go nie bylo i nie wiem gdzie i czy wogule to powinno gdzies byc podlaczone,na manualu jest rysunek z ktorego wynika ze powinien byc jakis separator(w wersji kalifornijskiejtak pisze w angielskim manualu),poza tym z filtra powietrza na dole tez jest wezyk ktory wychodzi na dol nie byl nigdzie podlaczony(nie mylic z odmą),jest to w czesci ktora jest juz za filtrem powietrza,wiec wydaje mi sie to nielogiczne aby byl doplyw dodatkowego powietrza z pominieciem filra powietrza.Byc moze wlasnie ten wezyk powinien byc podlaczony do gaznika,ale nie mam pewnosci,moze ktos z was bedzie wiedzial.

 

Króciec pomiędzy gaźnikami służy do podpięcia wężyka przelewowego, służącego do wyrzucania nadmiaru paliwa w przypadku przelania gaźników (np wskutek awarii zaworka iglicowego, uszkodzenia pływaka). Ma być skierowany w górę, nie pamiętam dokładnie którędy ma iść wężyk, ale kończyć ma się w okolicach tylnego amortyzatora, tak jak inne.

 

Wężyk wychodzący z dna filtra powietrza to najprawdopodobniej tzw. "gównospust", mający za zadanie odprowadzać pod motocykl gromadzący się w airboxie płynny syf, typu woda (zassana z powietrzem np podczas jazdy w deszczu), paliwo (czasami silnik "kichnie" w gaźnik), olej (pompowany z odmy). W niektórych gratach ten wężyk jest zaślepiany, w takim przypadku należy raz na jakiś czas zajrzeć, wyjąć zatyczkę i spuścić to co się nazbierało, a wiem z doświadczenia, że potrafi tego być sporo;)

 

--

pzdr

yahoo & ZX666RT '02

 

PS: Wesoły Świąd! :wink:

Edytowane przez yahoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...