Skocz do zawartości

astra 1.7TD silnik GM


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś orientuje się jak zwiększyć dawkę paliwa w tym silniku ?

na pompie wypatrzyłem tylko jedną śrubę/pokrętło, wygląda że to jest to gdyż rozbiórka pompy do regulacji była by absurdem :]

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8dd550d246.html

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś orientuje się jak zwiększyć dawkę paliwa w tym silniku ?

na pompie wypatrzyłem tylko jedną śrubę/pokrętło, wygląda że to jest to gdyż rozbiórka pompy do regulacji była by absurdem :]

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8dd550d246.html

Kwestia po co chcesz ją zwiększać skoro to ten gruszkowaty przetwornik przy pomocy ciśnienia z turbiny zwiększa ją sam.Czasami ta grucha lubi przyrdzewieć w środku i wtedy silnik z mocy ograbia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia po co chcesz ją zwiększać skoro to ten gruszkowaty przetwornik przy pomocy ciśnienia z turbiny zwiększa ją sam.Czasami ta grucha lubi przyrdzewieć w środku i wtedy silnik z mocy ograbia :bigrazz:

 

 

ta gruszka na tym zdjęciu działa tylko na zimnym silniku, coś jak ssanie. mi chodzi o dawkę paliwa podczas normalnej pracy bo chcę zwiększyć ciśnienie doładowania :icon_razz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta gruszka na tym zdjęciu działa tylko na zimnym silniku, coś jak ssanie. mi chodzi o dawkę paliwa podczas normalnej pracy bo chcę zwiększyć ciśnienie doładowania :icon_razz:

 

Myślisz w zła stronę.Jeśli mam Ci powiedziec który przetwornik jest za to odpowiedzialny musisz zrobić zdjęcie pompy z góry.Nie możesz kręcić dawką swobodnie ile chcesz w TD to ciśnienie doładowania samo ją zwiększy.Te pompy są bardzo czułe na zmiany dawki manualnie dasz jej więcej a będzie dawała na czarno jak te złomy na 1/4 mili a gówno z tego będzie.Chodzi o to żeby dawka wzrastała w czasie wzrostu cisnienia doładowania inaczej to nie ma sensu albo efekt będzie mizerny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie z góry, nie wiem co tu jest odpowiedzialne od paliwa.

ten włącznik przy tej krzywce ma ucięte kable

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de9bb0753bd99bc6.html

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie z góry, nie wiem co tu jest odpowiedzialne od paliwa.

ten włącznik przy tej krzywce ma ucięte kable

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de9bb0753bd99bc6.html

 

Niewyraźne cholera i za dużo gadżetów zasłania ale TU gość zrobił dobre zdjęcie na którym widać ten grzyb na samej górze pompy ,to on właśnie steruje dawką w pompie względem ciśnienia doładowania.Być może Twoja pompa jest inna ale w prawie każdym zwykłym TD sterowanie dawką jest w ten sposób rozwiązane.Zawsze trafiam cholera na Isuzu ,TD od GM to u mnie ze świecą szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to u mnie jest pompa Boscha, ale jak to jest połączone z turbo to już nie rozumiem :icon_mrgreen:

na forach poznajdywałem info jak podkręcali silniki isuzu, pisali też że zwiększali dawkę o pół obrotu , ale jak to zrobili to już się ślad urywa .....

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...