Morpiel Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 (edytowane) Sorki sie nie odzywalem. Dokladniej jestem spod Lacznej (27KM od Kielc). Noga juz sie zagoila, bez lekarza sie obeszlo. Opanowalem moc, nie poniewiera mna, aczkolwiek nie brakuje mi jej :) Opanowalem traski tak, ze po nocy, zasniezonym lesie odkrecam 4ke na maksa (pewnie to na Was nie zrobi wrazenia, ale na mnie, kosmieczne :icon_twisted: ) Mam pare pytan: Jak myslicie, kiedy pojawi sie moment, w ktorym roku, ze nie bedzie czescie do Apki z 92r. Nie wiem, czy oplaca mi sie w nia wkladac. Chcialbym zrobic pod siebie. A do zrobienia jest sporo: klocki, naped, filtr powietrza, slizg lancucha, walek kopki i sama kopka, stopka biegow, tuleje slizgowe przedniego zawiasu + uszczelniacze, 2 plastykowe zebatki do napedu walka wyrownowazajacego jak i sam walek, lozyska i uszczelniacze w kolach, linka sprzegla, lozyska systemu dzwigniowego, niedlugo lozyska glowki ramy i tarcze sprzegla. Do tego wypadaloby za pare miesiecy dac tlok + korbe... kierownica do wymiany. Jest troche tego. Jednak sprzet mi bardzo odpowiada, zawieszenia, moc malina. Gdyby nie obawa, ze to nie ma sensu pakowac tyle w ten rocznik.... Co o tym myslicie ? Robocizna moja. Co do spalania... Myslalem, ze bedzie ciezko na paliwo wyrobic... Jak dziennie wyjezdze 4litry to jest to bardzo udany dzien. Dalej po prostu nie mam sily sie trzymac. Chcialbym zaznaczyc, ze moje kola nie dotykaja asfaltu (a fe), tylko ostra jazda. Zapodam niedlugo jakies zdjecia, moze filmik. Zauwazylem tez, ze po sniegu wcale nie jezdze wolniej niz po sciolce, czy ziemi :) Na ile starcza mniej wiecej naped (zwykly i oring) przy odpowiedniej jego pielegnacji, tylko teren. Wiem, ze rozbieznosci moga byc duze, ale chodzi czy 3000KM czy 15000. Bo nie wiem. To samo z tarczami sprzegla. Orientacyjnie. Do posiadaczy DT125 Odpusccie :flesje: RX jest tanszy nawet w zakupie, a jazda nie do porownania. Moc takze. Co do tego, ze Wloszka...Przeciez to ma silnik Rotaxa prosto z Austrii... Domu rodzinnego KTM'a :biggrin: A jak tu porownac zawiasy wloskie RX'a do Japonskich KMX, DT? Do tego RX jest lzejszy. Mam 168cm i jezdzi mi sie wysmienicie. Sorki za brak polskich znakow, ale na moim kompie jest angielski system. Polecicie jakis dobry warsztat i/lub doradztwo w wi swietokrzyskim?Pozdro,Morpiel Edytowane 9 Stycznia 2008 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekpl Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Wrzucaj foty ! ja jestem w trakcie kupna Aprili rx 125. Musze tylko kase dozbierać :biggrin: I dowiedzieć się jak jest ze sprowadzaniem ( Kumpel wujka sprowadza z Włoch ). Właśnie ! Warto inwestować w motocykle z lat 90 ? Nadal są produkowane rotaxy? PS zna ktoś włoski ?:icon_twisted: znalazłem ogłoszenie za 400 E, a normalnie są od 700 E w góre.http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1409027 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Gratulacje, miły motocykl. Odp. nie będzie części jak się skończą :banghead: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Gratki sprzęta :D Kiedyś chyba rozmwialiśmy na gg chyba jeszcze o kmx'ie :icon_mrgreen: W Kielcach na Wapiennikowej jest taki mechanik co się zowie "kasza" ponoć dobry i nie drogi, bardzo dużo motorów u niego stoi, z tego co wiem to piterq serwisował u niego KDX'a zagadaj do niego może coś wiecej powie...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morpiel Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) Witam. Dzis o maly wlos nie zatarlem silnika :flesje: Na szczescie zobaczylem w pore po zatrzymaniu zieleniejacy snieg pode mna. Okazalo sie, ze mam wyciek plynu chlodniczego. Gdy sie zorientowalem plynu bylo w polowie jedej chlodnicy, w drugiej wcale. Dojechalem do domu okladajac cylinder sniegiem co chwila :icon_mrgreen: Myslem, ze jakis wezyk, ale nie...Wyciek jest z malego otworku w karterze, tuz nad sruba mocowania silnika z lewej strony.Nie kumam. Kto kolwiek widzial, ktokolwiek wie, HELP.Prosba do posiadaczy rotaxa 123, niech spojrza, czy tez maja ten malutki otworek (sr 3-4mm). Co to moze byc ? Acha, dodam, ze na postoju kapie oolo 50 kropel stopniowo zwalniajac i koniec. Jak sie odkreci korek chlodnicy to zwawiej kapie. Jak odpalony to wszystko wyrzuca P.s. Dzis diabel we mnie wstapil, i zamknalem 5tke w zasniezonym lesie :cool: Super. Pozdro,Morpiel Edytowane 10 Stycznia 2008 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Myslem, ze jakis wezyk, ale nie...Wyciek jest z malego otworku w karterze, tuz nad sruba mocowania silnika z lewej strony.Nie kumam. Kto kolwiek widzial, ktokolwiek wie, HELP.Prosba do posiadaczy rotaxa 123, niech spojrza, czy tez maja ten malutki otworek (sr 3-4mm). Co to moze byc ?Pozdro,MorpielPrawdopodobnie puścił ci oring na pompie wodu. Zdejmij dekiel, wyjmij pompkę i zmień tą uszczelkę na nią założoną i zamontuj ponownie. Ja zapłaciłem kiedyś za taki oring 1,2 zł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morpiel Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) Jakbym jeszcze wiedzial ktory dekiel... :icon_rolleyes: Po ktorej stronie? Od strony sprzegla, czy magneta?Pewnie sprzegla, bo wiecej zachodu, zeby zdjac...W sumie to zaczelo kapac dzis, a wczoraj zdejmowalem dekiel w celu sprawdzenia stanu tarcz...Moglem cos przeoczyc... Prosze o podpowiedz dalsza :)#Z gory dzieki :notworthy: P.s. Czy mogl sie przez to dostac plyn do oleju? Pozdro,Morpiel OKI juz wyczailem. Znajduje sie to pod deklem kryjacym sprzeglo. Sa 2 oringi i simmering. Trza dlubac.... Edytowane 10 Stycznia 2008 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 P.s. Czy mogl sie przez to dostac plyn do oleju? Pozdro,MorpielOKI juz wyczailem. Znajduje sie to pod deklem kryjacym sprzeglo. Sa 2 oringi i simmering. Trza dlubac....Raczej nie powinna się dostać do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morpiel Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) Witam ponownie. Mam problem. Z braku manuala i z ciekawosci, ruszylem lekko srubokretem mala srubke na gorze zbiorniczka z gazem od tylnego zawieszenia. Usadowiona centralnie w osi zbiorniczka. Momentalnie zaczal wytaczac sie stamtad olej (spod tejze srubki) proby jej dokrecenia spowrotem, pomimo porzadnego srubokreta, skonczyly sie na obrobieniu srubki. :bigrazz: Wiec stalem bezczynnie i czekalem az caly olej wycieknie. :wink: Teraz przy pracy amorka slychac wyrazne zapowietrzenie (niedostatek oleju - oczywiste) w amorku. Co to bylo? Co z tym zrobic? Ile moze kosztowac? Jest to gazowka, wiec podobno wystarcza ja naladowac swiezym gazem (i olejem?)... Czy to prawda?Prosze o pomoc. Chodzi o RX 125 z 92r. Pozdrawiam,Morpiel Nikt nie wie od czego ta srubka?? Chcialbym to zrobic, wydaje mi sie ze trzeba to napenic spowrotem gazem i olejem. Ktos wie, gdzie w swietokrzyskim moge tego dokonac?? Edytowane 12 Stycznia 2008 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.