Skocz do zawartości

wał kardana


ptolek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.panowie nie jestem wybitnym mechanikiem chociaz z zawodu jestem mechanikiem lotniczym;).mampytanie od nosnie demontazu tylnego wachacza w suzuki intruder vs 800.chcac go wymontowac bede musial jakos ingerowac specjalnie w rozbiurke walu.chodzi mi o to ze chce go przemalowac a nie wiem czy go potem poskaldam jak mi sie zaczna sypac rozne popierdulki?

p.s.moze ktos mieszka w warszawie na ewoli i ma chcwile czasu a by podejsc i wyjasnic mi kilka rzeczy.stawiam piwo :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz zaopatrzyć się w jakiś podnośnik, może być taki dźwigniowy, lub po prostu kawałek klocka drewnianego o boku 15-20cm i ok. 50 cm długości. Jak masz klocek, to przy pomocy kolegów podkładasz go pod skrzynkę akumulatora. Zdejmujesz koło, następnie luzujesz opaskę metalową na takiej gumie z lewej strony wahacza i wyciągasz blaszaną zaślepkę (pod nią jest przegub ). Odkręcasz amory od wahacza i od dyfra, następnie odkręcasz 3 śruby mocujące dyfer i wyciągasz go do tyłu ( przegub zostanie w rurze wahacza), teraz zdejmujesz okrągłą zaślepkę osi wahacza (jeśli jeszcze ją masz :) ) i po prawej stronie odkręcasz nakrętkę osi, ewentualnie z lewej strony trzymasz oś kluczem (potrzebne dwie nasadki), wybijasz oś i wahacz jest twój :clap: . Jeśli przegub zostanie na wałku skrzyni biegów, to spychasz go wkrętakiem w rurę wahacza, bo inaczej nie wyjmiesz osi. Przegub powinien dać się wyjąć palcami, przez ten otwór przy gumowej harmonijce , po wcześniejszym zdjęciu blaszanej osłony. Jak czegoś jeszcze nie wiesz to pytaj. W dziale cruiser/chopper jest temat o Intruderach. Polecam też forum "Intruder Warmia"

Powodzenia :D

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.