Skocz do zawartości

Kawasaki ER5


Wochu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przez zimę chciałem przerobic cos w mojej 5-tce. Głównie miało by to byc malowanie: felg, wahacza oraz poprawienie silnika(mam czarny). Mysle jeszcze nad zmiana kiery i musze cos zrobic z zegarami (brak obrotomierza).

Dlatego zwracam sie do Was abyscie pisali co macie znienionego w swoich maszynach i moze zapodali linki do zdjec. Widzialem kiedys jak ktos mial lagi i chyba wahacz zrobione na czarno... chetnie bym zobaczyl te zdejecia jeszcze raz..

Aha i moze jeszcze jakies sugestie co do koloru felg.... myslalem nad czarnym matem...

http://rapidshare.com/files/68722849/DSC00220.JPG

fotka dla zainteresowanych

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacja tylko zwiazana z zamontowaniem czy w elektryce obrotomierza? (tengai nie jest singlem? nie wiem :biggrin:)

Tak Tengai jest singlem. Dlatego podłączasz prawie wszystkie kabelki jak w oryginale (nawet kolory sie zgadzają) tylko jeden kabelek "sygnał" nie dajesz z oryginalnej wiązki a prosto z jednej cewki zapł. I po tym zabiegu już wskazuje prawidłowe wartości.

 

Poza tym, kontrolka kierunków jest jedna - w oryginale dwie, więc trzeba polutować i puścić przez dwie diody prostownicze do jednej żarówki.

 

Dodatkowo w ER-5 są kontrolki temp. płynu i ciśnienia oleju. W Tengaiowym zegarze są z tyłu w prękościomierzu przewidziane miejsca na 2 kontrolki - zaślepione korkami. Tu spokojnie wstawiasz te żarówki, a z tarczy prędk. zdrapujesz 2 małe kółeczka, żeby było widać światło kontrolek. Można nawet dla lepszego efektu podkleić jakąś czerwoną przezroczystą taśmą.

 

I jeszcze jak masz wskaźnik poziomu paliwa, to spokojnie podłączasz kabelki do Tengaiowego wskaźnika temp. Kolory kabli się zgadzają, wskazania okej - no tylko jak się uprzesz, to możesz zmienić napisy na tarczy, bo u mnie zostawiłem stare i zamiast "E/F" od paliwa pokazuje "C/H" od temperatury.

 

Mocowanie - trzeba delikatnie powyginać oryginalny stelażyk, wiercić chyba jeden otworek, kupić w OBI skobel do zamka drzwiowego itp. Jak pogłówkujesz chwilkę z tymi częściami na żywo to spokojnie podłączysz.

 

Aha, ostatnia rzecz, to to, że z tyłu niestety nie ma żadnego ładnego dekielka i kable wiszą smętnie niczym nie osłonięte. U siebie mam szybkę mini-turystyczną, więc jeszcze można to przełknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam mam problem kupilem motocykl Kawasaki er 5 rok 2001 motocykl byl sprowadzony z angli i w dokumantach jest wpisane ze moc to 25KW czyli ok 35KM spotkalem sie z kilkoma opiniami ze np anglicy tak robia bo maja mniejsze oplaty i jest tam roznie z prawem jazdy ze musza stopniowo zwiekszac moc motocykla , jesli to jednak jest tak ze na agnlie byly wypuszczane motocykle z ta moca to moze mi ktos powiedziec przez co jest to ograniczone szukalem wszedzie ale nigdzie nie moglem znalesc niczego na ten temat jak to odblokowac pozdrawiam prosze o pomoc i z gory dziekuje za szybka odpowiedz

Edytowane przez KAROLNYT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom, na forum już parę razy przewijało się o blokowaniu ER-5 / GPZ 500. Jeśli blokada fabryczna, to powinieneś mieć dodatkowe otworki w walcach przepustnic - i je należy zaślepić. Jeśli blokada zakładana przez użytkownika, to możesz mieć blaszki-zwężki w króćcach między gaźnikiem a głowicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...