Wochu Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 WitamPrzez zimę chciałem przerobic cos w mojej 5-tce. Głównie miało by to byc malowanie: felg, wahacza oraz poprawienie silnika(mam czarny). Mysle jeszcze nad zmiana kiery i musze cos zrobic z zegarami (brak obrotomierza). Dlatego zwracam sie do Was abyscie pisali co macie znienionego w swoich maszynach i moze zapodali linki do zdjec. Widzialem kiedys jak ktos mial lagi i chyba wahacz zrobione na czarno... chetnie bym zobaczyl te zdejecia jeszcze raz..Aha i moze jeszcze jakies sugestie co do koloru felg.... myslalem nad czarnym matem...http://rapidshare.com/files/68722849/DSC00220.JPGfotka dla zainteresowanychPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) Mam wstawione zegary od Kawy KL 650 Tengai. Pasują bezproblemowo po malutkich modyfikacjach. http://bikepics.com/pictures/1043813/ Edytowane 10 Listopada 2007 przez theBald1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Modyfikacja tylko zwiazana z zamontowaniem czy w elektryce obrotomierza? (tengai nie jest singlem? nie wiem :icon_rolleyes:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Można dać zegary od GPZta 500 tego nowego są dość ładne i mają centralnie obrotomierz co daje lekkie zaciecie sportowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Modyfikacja tylko zwiazana z zamontowaniem czy w elektryce obrotomierza? (tengai nie jest singlem? nie wiem :biggrin:)Tak Tengai jest singlem. Dlatego podłączasz prawie wszystkie kabelki jak w oryginale (nawet kolory sie zgadzają) tylko jeden kabelek "sygnał" nie dajesz z oryginalnej wiązki a prosto z jednej cewki zapł. I po tym zabiegu już wskazuje prawidłowe wartości. Poza tym, kontrolka kierunków jest jedna - w oryginale dwie, więc trzeba polutować i puścić przez dwie diody prostownicze do jednej żarówki. Dodatkowo w ER-5 są kontrolki temp. płynu i ciśnienia oleju. W Tengaiowym zegarze są z tyłu w prękościomierzu przewidziane miejsca na 2 kontrolki - zaślepione korkami. Tu spokojnie wstawiasz te żarówki, a z tarczy prędk. zdrapujesz 2 małe kółeczka, żeby było widać światło kontrolek. Można nawet dla lepszego efektu podkleić jakąś czerwoną przezroczystą taśmą. I jeszcze jak masz wskaźnik poziomu paliwa, to spokojnie podłączasz kabelki do Tengaiowego wskaźnika temp. Kolory kabli się zgadzają, wskazania okej - no tylko jak się uprzesz, to możesz zmienić napisy na tarczy, bo u mnie zostawiłem stare i zamiast "E/F" od paliwa pokazuje "C/H" od temperatury. Mocowanie - trzeba delikatnie powyginać oryginalny stelażyk, wiercić chyba jeden otworek, kupić w OBI skobel do zamka drzwiowego itp. Jak pogłówkujesz chwilkę z tymi częściami na żywo to spokojnie podłączysz. Aha, ostatnia rzecz, to to, że z tyłu niestety nie ma żadnego ładnego dekielka i kable wiszą smętnie niczym nie osłonięte. U siebie mam szybkę mini-turystyczną, więc jeszcze można to przełknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 A moze jakis pomysły jak przerobic obrotomierz od gsx600f zeby dobrze wskazywal?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Cholera wie jak to jest tam rozwiązane, może jakiś dzielnik częstotliwości? Szukaj na forum elektroda.pl, może znajdziesz coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAROLNYT Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) witam mam problem kupilem motocykl Kawasaki er 5 rok 2001 motocykl byl sprowadzony z angli i w dokumantach jest wpisane ze moc to 25KW czyli ok 35KM spotkalem sie z kilkoma opiniami ze np anglicy tak robia bo maja mniejsze oplaty i jest tam roznie z prawem jazdy ze musza stopniowo zwiekszac moc motocykla , jesli to jednak jest tak ze na agnlie byly wypuszczane motocykle z ta moca to moze mi ktos powiedziec przez co jest to ograniczone szukalem wszedzie ale nigdzie nie moglem znalesc niczego na ten temat jak to odblokowac pozdrawiam prosze o pomoc i z gory dziekuje za szybka odpowiedz Edytowane 18 Lutego 2008 przez KAROLNYT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Wbrew pozorom, na forum już parę razy przewijało się o blokowaniu ER-5 / GPZ 500. Jeśli blokada fabryczna, to powinieneś mieć dodatkowe otworki w walcach przepustnic - i je należy zaślepić. Jeśli blokada zakładana przez użytkownika, to możesz mieć blaszki-zwężki w króćcach między gaźnikiem a głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.