JERY Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ja widzialem 4 sztuki z urwanymi mocowniami silnika. Ty widziales jednego ktory wytrzymywal ostre katowanie. Wnioski do wyciagniecia zostawiam zainteresowanemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nie Boje Sie Gdy Ciemno Jest Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 kto powiedzial ze jednego? -jednego podalem przyklad :icon_twisted: chyba sie nie bedziemy przekomarzac kto widzial wiecej hornetow ??i w jakim stanie ,wedlug mnie sprzet idealny do stuntu i tyle moje skromne zdanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ja widzialem 4 sztuki z urwanymi mocowniami silnika. Ty widziales jednego ktory wytrzymywal ostre katowanie. Wnioski do wyciagniecia zostawiam zainteresowanemu. Moze byly po dzwonie ? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) tutaj znalazlem info - http://forum.scigacz.pl/about351-0.html I ostatnie pytanie. W papierach mam - moto sprzedane w 2003 roku w czerwcu. Pierwszy raz uzyte w 2003. Natomiast kolega mowil, ze jest to rok 2002. Jednak nie moge znalesc info o daty produkcji w papierach. (moto z UK) http://img81.imageshack.us/img81/2203/new1kw0.jpghttp://img508.imageshack.us/img508/7097/dscn3330bn6.jpgWiec, jak to jest ? Cześc, na zachodzie w papierach nigdy nie ma roku produkcji, jest tylko data pierwszej rejestracji. Twoje moto to model 2002 albo starszy. Hornet z 2003 ma już inne zegary i niema linki prędkościomierza. Edytowane 6 Listopada 2007 przez Wolenweider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Według mnie Hornet jest własnie idealny do stuntu.Przecież wystarczy odkrecic mocno gaz i juz czuc ,że kolo sie podnosi,wiec chyba stosunkowo łatwo włąsnie na Hornecie stawac na gume.Moj jest po szlifie ,ale powiem szczerze ,że baku nie zdejmowalem :evil: (tylko siedzenie) wiec chyba to jutro zrobie dla swojego spokoju.A jakie sa objawy krzywej ramy? ściaga poprostu? Bo jak ćwiczyłem jazde bez trzymanki to jakos mnie na prawo przychylało...tyle ,że to może moja wina bo tak ciało przechylalem. P.S.Jakie macie wydechy sport. w swoich Hornetach bo w zime mam zamiar kupic jakis i nie wiem na co sie zdecydowac.(ma być głośny :flesje: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Polecam obejrzeć cały filmik z poniższego linka i poddać własnej ocenie czy HORNET nadaje się do stuntu i ostrej dzidy czy nie: http://video.google.pl/videoplay?docid=464...502055&q=hornet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Moj jest po szlifie ,ale powiem szczerze ,że baku nie zdejmowalem :flesje: (tylko siedzenie) wiec chyba to jutro zrobie dla swojego spokoju. W Hornecie bak sie sciaga latwo , ale z zakładaniem czasem sa problemy i mozesz sobie przedzurawić wezyk od kranika. Jesli chcesz być pewny to poprostu sciąg siedzenie pozniej poluzuj dwa boczne panele, a nastepnie odkrec jedna srube mocującą bak i wycią ją. Wez mame ,tate,albo kumpla i uchyl bak do góry,ale nie sciagaj go - niech ci ktoś przytrzyma bak a ty wsun reke pod bak i palcami spokojnie wyczujesz.Reka powinna ci wejsć daleko za miejsce w ktorym ta rama sie krzywi. Podczas unoszenia baku uwazaj zeby nie wyleciały ci gumeczki które sa w ramie tak gdzie wsuwasz śrube mocując bak pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Bardzo przepraszam za off topa, ale widzę że pytanie troszkę w temacie, więc piszecie, że Hornet nie nadaje się do stuntu a zwłaszcza "twarde lądowanie" po gumie. A jak to w Bandicie? ponoć rama mocna? Nie śmigam na kole, tylko próbuje go lekko poderwać no i często zdarza się mocne padnięcie w dół :flesje: Sporadycznie oczywiście ale zacząłem się martwić.. Były taki przypadki w B6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 bandyta nie ma ramy grzbietowej - tylko rama "obejmuje" silnik - ja raczej nie słysząłem o czymś takim w B6.W Hornecie jest to poprostu wada, bo to nie jest wymysł tylko sie o tym często słyszy i nie jest to odosobniony przypadek. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 kto powiedzial ze jednego? -jednego podalem przyklad :banghead: chyba sie nie bedziemy przekomarzac kto widzial wiecej hornetow ??i w jakim stanie ,wedlug mnie sprzet idealny do stuntu i tyle moje skromne zdanie . Masz racje. Nie chodzi o to by sie przekomarzac. Moze byly po dzwonie ? Calkiem mozliwe. Pewnie sam sobie zaprzecze, ale to rozwiazanie z silnikiem jako elementem nosnym, nie jest takie slabe. Niestety nie jest to idealne rozwiazanie w moto uzywanym do stunu. Panowie. Ja nie mowie ze sie nie da stawiac na gumie itd, bo hornet jak najbardziej daje rade. Dyskusja nie dotyczy tego czy sie da, tylko jakie sa tego konsekwencje. I pod tym katem twierdze ze jesli ktos nosi sie z zamiarem kupna moto, i chce sie bawic w stun, to powienien wybrac moto bardziej wytrzymale niz Hornet, bo konsekwencje pierwszych prob na Hornecie moga mocno uderzyc po kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.