Skocz do zawartości

Regulacja zawieszenia w KTM EXC 400 z 2000 r


Jacek S.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupiłem to cudo , niestety bez instrukcji . Czy ktoś nią może dysponuje i może udostępnić ?

Interesują mnie sprawy ustawiania zawieszenia przedniego i tylnego ( z tyłu jest WP 5018 PDS OEM 2000 ) .

Jak to poustawiać dla 80 kg , bojaźliwego początkującego jeźdźca ??

Poprzedni właściciel nie ma na ten temat żadnej wiedzy .....

 

Pozdrowienia

 

jacek

Edytowane przez Jacek S.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył ustawiasz tak:

-stawiasz motor na czymś w taki sposób żeby tylne koło zwisało swobodnie w powietrzu i mierzysz odległosć od śruby osi koła do np. końcówki wydechu

-następnie stawiasz motor normalnie na ziemie na koła i stajesz na podnóżkach lekko podpierając sie o coś ... a druga osoba w tym momencie mierzy znowu odległość między osią tylnego koła a końcówką wydechu

 

różnica między tymi dwiem wielkościami powinna wynosić ok. 9/10 cm

(im mniejsza tym motor będzie stabilniejszy na zakrętach i bedzie nam sie ładnie składał a im większa tym motor będzie bardziej stabilny na prostej)

zeby dorównać tej wielkości musisz poluźnić śrube zabezpieczającą sprężyne a następnie kręcić pokrętłem regulującym wstępny skok sprężyny .

 

 

a na przedni amor nie mam żadnego sposobu ale chętnie bym poczytał co napisał by ktoś doświadczony.

 

ps. na stronie ktm jest serwisówka i jest tam opisane wszystko ale trzeba dobrze znać j.angielski niestety;p

Edytowane przez piorek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

różnica między tymi dwiem wielkościami powinna wynosić ok. 9/10 cm

(im mniejsza tym motor będzie stabilniejszy na zakrętach i bedzie nam sie ładnie składał a im większa tym motor będzie bardziej stabilny na prostej)

zeby dorównać tej wielkości musisz poluźnić śrube zabezpieczającą sprężyne a następnie kręcić pokrętłem regulującym wstępny skok sprężyny .

 

O tym co napisałeś wiem . Chodziło mi raczej o sugestie na temat "ilości klików " na dobiciu i odbiciu zawieszenia przedniego i amortyzatora tylnego . Przod bardzo daje mi "po rękach " na nierównościach ...

 

Pozdrowienia

 

jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...