Jacek S. Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Niedawno kupiłem to cudo , niestety bez instrukcji . Czy ktoś nią może dysponuje i może udostępnić ?Interesują mnie sprawy ustawiania zawieszenia przedniego i tylnego ( z tyłu jest WP 5018 PDS OEM 2000 ) .Jak to poustawiać dla 80 kg , bojaźliwego początkującego jeźdźca ??Poprzedni właściciel nie ma na ten temat żadnej wiedzy ..... Pozdrowienia jacek Edytowane 28 Października 2007 przez Jacek S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) tył ustawiasz tak: -stawiasz motor na czymś w taki sposób żeby tylne koło zwisało swobodnie w powietrzu i mierzysz odległosć od śruby osi koła do np. końcówki wydechu-następnie stawiasz motor normalnie na ziemie na koła i stajesz na podnóżkach lekko podpierając sie o coś ... a druga osoba w tym momencie mierzy znowu odległość między osią tylnego koła a końcówką wydechu różnica między tymi dwiem wielkościami powinna wynosić ok. 9/10 cm (im mniejsza tym motor będzie stabilniejszy na zakrętach i bedzie nam sie ładnie składał a im większa tym motor będzie bardziej stabilny na prostej)zeby dorównać tej wielkości musisz poluźnić śrube zabezpieczającą sprężyne a następnie kręcić pokrętłem regulującym wstępny skok sprężyny . a na przedni amor nie mam żadnego sposobu ale chętnie bym poczytał co napisał by ktoś doświadczony. ps. na stronie ktm jest serwisówka i jest tam opisane wszystko ale trzeba dobrze znać j.angielski niestety;p Edytowane 4 Listopada 2007 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek S. Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 [różnica między tymi dwiem wielkościami powinna wynosić ok. 9/10 cm (im mniejsza tym motor będzie stabilniejszy na zakrętach i bedzie nam sie ładnie składał a im większa tym motor będzie bardziej stabilny na prostej)zeby dorównać tej wielkości musisz poluźnić śrube zabezpieczającą sprężyne a następnie kręcić pokrętłem regulującym wstępny skok sprężyny . O tym co napisałeś wiem . Chodziło mi raczej o sugestie na temat "ilości klików " na dobiciu i odbiciu zawieszenia przedniego i amortyzatora tylnego . Przod bardzo daje mi "po rękach " na nierównościach ... Pozdrowienia jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 no to w tym nie pomoge .. ja mam ustawione na "oko" i jak by ktoś był taki miły i odpowiedizał na twoje pytanie to chętnie bym posłuchał .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=zawieszeniahttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=70533&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.