Artur_125 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Ty sie zastanów. Nie masz pojęcia a piszesz. w Twojej yz ciśnienie sprężania jest na poziomie 12 atmosfer, w wsce i to dobrej jest koło 10. Na dodatek w cylindrze panuje dużo większe ciśnienie niż te 12atmosfer podczas spalania paliwa. I gdybyś tak tylko dosłownie przez chwilke pomyślał i robił coś przy moto, zauważyłbyś że uszczelka pod głowice jest między innymi z blachy. Oczywiście nie we wszystkich moto tak jest. Nieraz jest zwykły gumowy oring i to najczęściej w tych wyczynowych jak mówisz sprzętach. Następnie wytłumacz mi dlaczego w samochodach z turbo czyli tam gdzie ciśnienie gazów spalinowych jest jeszcze wyższe stosuje sie całkowicie blaszaną uszczelke? Zeby jej nie wydmuchało, to chyba proste. A często ta blaszana uszczelka to właściwie dosłownie listek grubości właśnie puszki. Pozdrawiam. W wysilonych autach stosuje się uszczelki ze stopów miedzi, ale na pewno nie aluminium! ;) A cienkie dlatego żeby nie zwiększać komory spalania. krzysiek 18L zrób tak jak Ci koledzy radzą! Wytnij uszczelkę z browara, tylko nie z tatry czy warki bo ma bardzie kiepskie właściwości uszczelniające. Najlepsza będzie z Żywca, Tyskiego lub Lecha. A Ty Rafciu jakie browary preferujesz? p.s uważaj bo niektóre puszki mają ryflowaną strukturę, co mogło by negatywnie wpłynąć na charakterystykę pracy silnika! :biggrin: ;) :crossy: :banghead: :banghead: Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Artur rozumiem, że uszczelka z puszki pachnie agrotunningiem, jednak faktem jest, że to działa, co osobiście sprawdziłem. :icon_razz: WAŻNE - puszka powinna być ze świeżo wypitego piwa :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Artur, w wysilonych silnikach turbo, miedź szybciej z tamtąd wylatuje niż sie tego można spodziewać. Uszczelki są z blachy stalowej a są cienkie po to żeby mniejsze było prawdopodobieństwo jej wydmuchania. W nowych dieslach, uszczelki pod głowice też są z blachy stalowej i co ciekawe mają różne grubości, żeby regulować stopień sprężania. Nie wiem czy wiesz ale silniki benzynowe turbo, jeśli ciśnienie doładowania jest duże odpręża sie czyli zmniejsza ciśnienie sprężu. Jeśli tego nie zrobimy następuje autodestrukcja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1RIKO1 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 owszem smaruje się, bo smar pod wpływem temperatury ścina się. A jeśli woda smar rozpuszcza, to w takim razie czemu jak masz ręce uje**ne w nim, to samą wodą nie myjesz?A PRUBOWALEŚ KIEDYŚ MYĆ RĘCE W TEMPERATURZE OKOLO 90'C I CIŚNIENIU OK.1BAR? JAK NIE TO SPRUBUJ!!!! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.