robmot Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Witam.Mam pytani do tych co grzebią trochę w swoim sprzęcie.Ja mam wersję S i w tej uszczelki składają się z takiej "kanapki" tzn;z trzech blaszek, wytłaczana, płaska, wytłaczanaCzy wersja E ma tylko po jednej blaszce??Bo obiło mi się o uszy że w S stopień sprężania jest obniżony właśnie przez zastosowanie grubszych uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 dziwny patent by fabryka zastosowala. do tej pory kazda uszczelka jaka miałem w rece miała kilka warstw bodajże 3. wg mnie tłok powinien być inny lub komora spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 To o grubszych uszczelkach wyczytałem w którejś z gazet. (ŚM albo Motocykl)A w VFR mam uszczelki z jednej blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.