robertk-g Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 WITAM WSZYSTKICH. DORZUCIŁEM NOWY TEMAT BARDZIEJ W CHARAKTERZE INFORMACYJNYM DLA OSÓB Z ZAGWOZDKĄ NAPINACZA ROZRZĄDU W CBR-KACH 600. OSOBIŚCIE POSIADAM TAKĄ I TAK JAK PORADZILI MI INNI ZAMONTOWAŁEM ZAMIAST ORYGINALNEGO ( HYDRAULICZNEGO ) NAPINACZA MODEL MECHANICZNY Z FZR 600. WYSTARCZYŁO PODPIŁOWAĆ OTWORKI NA ŚRUBY MOCUJĄCE. POWIEM WAM ŻE JEST GUCIO. :icon_razz: OTO MOJA INFORMACJA: Z TEGO CO MI WIADOMO TE SAME NAPINACZE SĄ W FZR 600, 1000 JAK I W THUNDERCACIE ( PRAWIE TEN SAM SILNIK CO W PÓŹNIEJSZYCH MODELACH FZR 600 4JH). PODOBNY JEST TEŻ W XJ 600, ALE CO DO TEGO NIE JESTEM W 100% PEWNY ( TRZEBA BY POMIERZYĆ ). JAKBY KTOŚ CHCIAŁ TO MAM NA SPRZEDAŻ ORYGINALNY HYDRAULICZNY NAPINACZ Z MOJEJ CBR. OTO LINK DO AUKCJI http://moto.allegro.pl/item258910570_napin...db_stanie_.html POZDRAWIAM WSZYSTKICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 kolego - tematów o CBR i napinaczach do niej jest bardzo dużo i nie trzeba zakładać nowych tam jest wszystko opisane . A jeśli ten twój oryginalny napinacz jest w takim dobrym stanie to po co go wymieniałeś ???? Acha a ten wduszony "Caps lock" to awaria klawiatury czy coś innego ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.