Skocz do zawartości

gdzie zrobić remont


SKÓRAS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam suzuki dr 650 rs, bez rozrusznika , silnik lpracuje nieżle lecz strasznie w nim wszystko wali. :icon_mrgreen:

myślałem zrobić zimą remont.

Jeśli ktoś zna niedrogiego mechanika z okolic Poznania to proszę o informację.

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz napisać wiecej na temat tego "walenia" ? moze masz niewyregulowanego poprostu, luzy za duze, rozrzad wyciagniety. to idzie samemu sprawdzić.

ostatnio na forum dr byl taki uzytkownik ktory twierdzil ze mu z silnika dr 650 wali jak odkrecal gaz przy 1,5tys obrotów. okazalo sie ze typ odkrecał gaz przy takich niskich obrotach na wysokich biegach czego w singlu sie nie robi !!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,wiem .Kiedyś ciekł w biednej dr-ce olej i zdjołem kape zaworow,widać było fatalny stan krzywek na wałku rozrządu.

Te stuki to z cylindra ,pierścienie na bank, a i reszta pewnie do wymiany.

Stuki jak to w dr-ce, lecz w moim silniku to groza, wali na niskich i wysokich obrotach :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie rozumie tego stwierdzenia "stuki jak to w dr-ce" :crossy:

chcesz posluchac mojego silnika? szum rozrzadu i cykanie zaworów to wszystko jeśli chodzi o ogłosy z silnika. przebieg 41 tyś.

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=187...earch&plindex=9

 

jesli masz zajechane krzywki i wałek to na bank ktos oleju nie pilnował i jezdzil bez albo rureczka natryskujaca olej na tłok sie przetarla od luźnego ł.rozrzadu. sprzawdz ten element - wystarczy dekiel sprzegla zdjać.

co do stukow ponad to - wal, raczej niemozliwe, wal na lozyskach tocznych jak pięśćc, jesli juz to wczesniej by szumialy tak jak znajomemu w Bigu. stukac moze korba od jazdy na niskich obrotach. chociaz wal i korba sa trwale w dr to uzytkownik moze je prosto zajechać. stukać moze tez tlok o cylinder ale wtedy musi byc tak wyrobiony i zużyty ze po dodaniu gazu bedzie blekitna chmura palonego oleju. wg mnie jak prawie 80% przyczyn zajechania walków rozrzadu w motocyklach to niedopilnowanie stanu oleju lub pałowanie na zimnym silniku. amen

pozdro

 

ps. i nie dawaj motocykla do naprawy do Panów Heńków. Kiedyś kupujący moją stara dr 500 z 84r opowiadal jak popełnił taki błąd.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super !! filmik, kamerka ocalała?

Ja oleju pilnuje,a poprzednik to nie wiem.

Twoja dr-ka pyka niby podobnie do mojego sprzęta .

Jak będe miał zdjęcia z Rajdu w Poszukiwaniu Zbniłej Pyry i dam rade je wstawić na FORUM to daj znać czy warto robić remont w moim moto.Licznik stanoł na 54 tys. potem linke szlag trafił lub licznik .

 

 

Gutek ta cena to jaka?

Pomyślimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy czy robisz dla siebie czy tylko żeby pojeździć troche i sprzedać.

Jeśli pierwsza opcja to robić remont,jeśli druga kupić drugi silnik nawet od nowwszej i dołożyć przełączniki do rozrusznika i cała reszte instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...