Bartas Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Moim celem zakupu jakiegokolwiek motocykla byla wlasnie turystyka. Mimo 185cm wzrostu troche posmigalem na GSie po PL i za granicami, no i oczywiscie po asfalcie. Zachcialo mi sie motocykla, ktorym da sie wjechac na szutry, dziurawe drogi, lesne blota, trawiaste tereny itp. W przyszlym roku mialem zamiar jechac jeszcze GSem do Chorwacji, ale na mysl przyszla mi Rumunia, no a tam ciezko by bylo typowo szosowym moto sie poruszac :) . Na predkosciach mi juz nie zalezy, wystarczy mi 100 na trasie + cos zapasu mocy, no a ze portfel studenta nie jest zbyt gruby, wiec od razu XRV 750 sobie nie moge kupic... DR bralem tez pod uwage, ale znajomy co go mial zupelnie odradzal mi to moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 ja nie namawiam do DR w zadnym wypadku. tak jak napisalem to motocykl bardziej w teren niz na trase, wymaga takze wiekszej uwagi serwisowej. tak jak napisalem polecam xlv oraz xtz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 chodzi mi o ulice:) scigalismy sie od 0 i został w tyle potem scigalismy sie tak ze kazdy zarzucał 6 bieg i od 50 sie ścigalismy i też wygrałem ;] W teren kle racja sie nie nadaje, natmiast na małych hopkach i górkach bardzo miło mi się śmiga :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 (edytowane) chodzi mi o ulice:) scigalismy sie od 0 i został w tyle potem scigalismy sie tak ze kazdy zarzucał 6 bieg i od 50 sie ścigalismy i też wygrałem ;] W teren kle racja sie nie nadaje, natmiast na małych hopkach i górkach bardzo miło mi się śmiga :crossy: no to wiadomo ze na ulicy enduro typu xt czt dr przegra z dwucylindrówką zwlaszcza taką która pierwotnie w gpz miala 60KM. Stare single sa malo elastyczne niestety,maja waski uzyteczny zakres obrotów (ja na asfalcie uzywam przedziału 3,5-5,5) - jada dopiero od 3,5 tyś. za to ostatnio jezdzilem drz 400 SM i smigalo toto jak ta lala:D ps. Twoj kolega ma jakies dziwny ten model DR 650 skoro zarzucał 6 bieg:P siakiś popsuty chyba:) pozdro Edytowane 8 Października 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Sorki miałem na myśli ostatni bieg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Dr 650 objeźdzam z palcem ... (wiadomo gdzie) :( dr bardziej awaryjna, nie lubi niskich obrotów jak to single, ni to motor w teren ni na ulice. Kumpel ma to wiem co mówie, on sam z DR chce się przerzucić na nówkę kle500 ;) Trampek owszem lepszy do turystyki ale Kle daleko mu nie odstaje.Nie wiem skad masz te wiadomosci ale chyba z gazet... Mialem DRa ponad dwa lata i nic sie nie popsulo. Co ten motocykl przezyl to tez sobie nie wyobrazasz. Do tej pory smiga bez wiekszych problemow uzywany czyt. katowany po roznych dziurach przez innego wlasciciela. Jak juz kiedys pisalem ten motocykl mogl smigac np 2 tyg po lesie a pozniej na weekend jechalem np na zlot do Gizycka (420km w jedna strone). Zero problemow z elastycznoscia itp. po zmianie przelozen. Swoja DRka to ja bym objechal to KLE.W tym roku bylismy w Rumunii i kumpel swoja DRa bez problemu dawal rade. Nie jezdzilismy autostradami... Chcialbym zobaczyc KLE w tej wyprawie :icon_mrgreen: Spalanie wyszlo mu 4,5l-5,5l.Mialem do czynienia rownolegle z kilkoma DR i nie przez tydzien czy dwa wiec to nie jest takie zle moto. W cenie do 5tys trudno znalezc cos lepszego. Fakt kanapa troche twarda ale da sie jechac. XTZ660 to tez bardzo dobry wybor. Kolega mial XTZ600 ale dosc krotko wiec nie bede sie wypowiadal (najlepiej pisac w co drugim poscie ze ktos cos slyszal...)Mysle ze do turystyki z mozliwoscia wjechania w jakis teren KLE zupelnie sie nie nadaje. Za to DR na pewno. A to porownanie Trampka do KLE boskie... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) No to kupilem moto. Ogladalem najpierw Dominatora, ale wyszlo tak, ze kupilem XTZ 660 Tenere. Fotki Dominatora ia Tenerki tutaj: http://picasaweb.google.pl/bartekszam/LSLD...key=MZy6gauGE54Czeka mnie tu troche dlubania, ale od czego jest zima ;] Edytowane 22 Października 2007 przez Bartas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 No to kupilem moto. Ogladalem najpierw Dominatora, ale wyszlo tak, ze kupilem XTZ 660 Tenere. Fotki Dominatora ia Tenerki tutaj: http://picasaweb.google.pl/bartekszam/LSLD...key=MZy6gauGE54Czeka mnie tu troche dlubania, ale od czego jest zima ;]No to gratulacje. Wlasnoreczne prace przy moto pomoga Ci sie z nim lepiej poznac. Na poczatek proponuje wymienic olej przed zimowaniem.Zycze wielu km i udanych podrozy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 gratki:) ile dałes? widze ze xtz miala bliski kontakt z ziemia:) wiesz wjedziesz w pierwszy lepszy teren i nie raz zaliczysz glebe.ja w swoim DR zmieniłem oponki w przygotowaniu do zimy i nie zamierzam odpuszczać jesli się nie sprzeda. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dalem 4400zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) Sorki za odswiezenie kotleta , ale wlasnie polatalem chwile na KLE 500 i nie zgodze sie z paroma tu zdaniami . Po pierwsze nie wazy tyle co XTZ , XRV czy nawet Trmapek , wazy mniej albo podobnie do mojego KLR ktory wazony na wadze z calym bakiem ( 23 l) mial 180 kg ( tyle ile typoowy singiel tej klasy) , do tego jest krotki i dosc waski , zekl bym ze wezszy od klr i xt, xtz , co pomaga kierownikowi o dosc niklej postorze ciala . Co do mocy , kazdego typowego turystycznego singla lyka z palcem w d... (poza LC4 ) a kilka juz testowalem - do tego mozna z niego wycisnac dodatkowe 10 koni , wtedy mozna by i kolo 200 km/h leciec o ile dal by sie stabilnie prowadzic , porownywanie go do XTZ 660 to pomylka i zart w jednym , kle jest wygodniejsza i lepiej sie siedzi , widocznosc do przodu rowniez o niebo lepsza od XTZ 660 , ze o mocy nie smiem wspomniec bo xtz przy nim to mul. prowadzi sie ladnie lecialem po dziurawej drodze 120 km/h i nie czulem aby plywal. Imho w lekkim terenie tez daje rade, koles ganial z nami po zaoranym polu , lesnych i polnych drogach nie musielismy na niego czekac , kazdy jechal swoim tempem 80 -100 km/h , acz mogl by byc troszke wyzszy .Silnik jak to R2 elastyczny , zaden singiel nie ma takiej elastycznosci , Mutomb pisze ze po zmianie przelozen ma elastyczna Dr , to teraz pojedz taka DR w traske , ile wycisniesz na stalej predkosci 80 - 90 km/h przy 5 tys obr ? gdzie tak samo elastycznym kle lecisz bez problemu 140 .Sam mysle ze na pozna wiosne przyszlego roku, jak nic ciekawego nie znajde z LC4 620 , to ogladne sie za takim KLE na sezon. Jedyny minus to spalanie , koles ma kle 500 , jego ojciec gpz 500 i oboje twierdza ze te 7-8 lykna, gdzie wiekszosc singli zadowala sie 4 - 5. Edytowane 7 Czerwca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 ...Mutomb pisze ze po zmianie przelozen ma elastyczna Dr , to teraz pojedz taka DR w traske , ile wycisniesz na stalej predkosci 80 - 90 km/h przy 5 tys obr ? gdzie tak samo elastycznym kle lecisz bez problemu 140Zebatka z tylu o 5 zebow wieksza od fabrycznej. DRa bujala sie do maks 150km/h. Moje predkosci podrozne to 100-110. Wiecej mi nie potrzeba. Nie zwyklem jezdzic takim moto po autostradach ;). Poza tym szybciej jest juz niewygodnie.PS W zeszlym roku w zestawie BMW Dakar+BIG +DR RSE bylismy w Rumunii... wiec mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.