davidcbr600 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam! Dzięki za rade Motokamil. Honda gorzej raczej odpala na ciepłym silniku, a czasami pali na dotyk. Ale tak jak mówisz może to być wina gaźników. Wystarczy samo przedmuchanie ich czy trzeba oddać do mechanika żeby zrobił synchronizacje i je wyczyścił ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoKamil Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Przy czyszczeniu gaznikow musisz wykrecic wszystko co w komorach pływakowych i przedmuchac kompresorem no i synchronizacja po takim zabiegu by sie przydała. Wiec jesli nie masz kompresora ani wkuometrow to lepiej poszukaj doktora do twojej maszynki :biggrin: . Sprawdz jeszcze kolor swiec czy dobrze spala silniczek. Jesli masz jeszcze jakies pytania to z checia odpowiem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hodrot Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 panowie, kupilem cbr f1 500 w marcu troche przy niej pogrzebalem troche sie nauczylem, nie regulujcie sami gaznikow jezeli nie mieliscie z tym do czynienia, a synchronizacja nie ma nic wspólnego z problemami przy odpalaniu, ja na poczatku sie balem tak starego motoru, ale po sezonie wiem ze opinie na temat hondy te przychylne sa prawdziwe, nie robilem nic oprucz dolewania oleju, wiadomo ostra jazda, naprawde polecam wszystkim co nie maja kasy na nowsze sprzety, tylko HONDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Miałem możliwość jazdy na tym ... Beznadzieja :icon_mrgreen: Malutki motocykl, mała moc, i jak dla mnie niewygodny okropnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 mała moc 50 kuni w beemce urywa dupe :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Zna ktoś więcej informacji na temat modelu 500 F? W internecie nic nie ma... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi019 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Mi lekko idzie ale ja nie umiem i boję się o nią :) Ale widziałem jak moja F3 lata na kole bez problemu z gazu :) moj pierwszy motor to byla f1 i mialem ja w wieku 16 lat i nie chciala isc wcale na kolo wiec akurat w to nie wierze teraz mam duala prawie 200km w turbinie domowa przeruba i tez za nic nie pojdzie ale opone pali nawet na 3 biegu tu nie chodzi o sile tylko o typ motoru akurat zadna z nich sie do tego nie nadaje pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Siema. Muszę wymienić z przodu oponę, ale niestety przez nietypowy rozmiar opony są trudności z dostępnością. Na tyle mam założoną trzyletnią używkę Avon Storm ST AV56 150/70-17 69W, stosunkowo dobrze pasuje na wąską felgę, jest jak nowa więc nie mam zamiaru wymieniać. Na przód znalazłem opony Avon Roadrider AM26, 350 zł przód, 400 zł tył: Przód Tył Co sądzicie o tych oponach, nadadzą się do turystycznej jazdy? Mieliście do czynienia z tym sklepem? EDIT: Może opona do kompletu z tyłem, ale rozmiar 110/70-17? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Też mam ten problem. Myslałem nad Diablo Stradą bo jest w dobrej cenie http://allegro.pl/item991263287_nowe_opony...zr17_przod.html ale nie wiadomo jak ułoży się na feldze. Ostatecznie wezmę chyba Pirelli Sport Demon. W poprzednim moto (yamaha radian 600 66KM) miałem na przodzie takiego laczka i byłem zadowolony zarówno z przyczepności jak i zużycia http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_de...emon_front.html (+VAT 10E +koszty wysyłki) Jeśli chcesz to możesz zamówić razem ze mną (koszty przesyłki/3 bo zamawiam razem z kolegą), mógłbyś odebrać oponę w długi weekend w Wąbrzeźnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opony 120/70 bym nie polecał, mam taką obecnie założoną i jej kształt niezbyt pasuje. Na pewno nie domknie się jej nawet robiąc szlifa po asfalcie. Wygląda to tak: http://www.bikepics.com/pictures/1683412/ . Przypomina mi to placek jaki miałem na tyle po zakupie (170/70): http://www.bikepics.com/pictures/1675445/ Albo zdecyduję się na 110/80 albo 110/70, nie wiem właśnie jaka wyniknie z tego różnica. Widzę że na tej stronie co podałeś również są Avony, chyba że te Pirelli - sam już nie wiem, wolałbym coś co lepiej będzie trzymać na mokrej nawierzchni. Co to za okazja spotkać się w Wąbrzeźnie? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Będę w okolicach, niestety nie motocyklem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian250 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Witam! Od pół roku ujeżdżam F1 PC 23 i jestem bardzo zadowolony. Borykam się aktualnie ze sprzęgłem. Wcześniej motorek radośnie jeździł na tylnym kole a ostatnio nawet podnieść nosa mu się nie chce. Myślałem że to tylny laczek się uślizguje (na pewno też bo już jest łysy) ale przy 11tys.obr silnik nagle wskoczy na 12 i zaraz wraca z powrotem więc sprzęgło definitywnie. Tarcze i sprężyny jakiej firmy mam zastosować? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Podhorodecki Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Witajcie :)w marcu minie rok jak ujeżdżam CBR F1 PC23 i jak wyżej, muszę przyznać, że jestem mega z niej zadowolony, sprzęt nie do zakatowania. Zrobiłem przez sezon 6 tysięcy kilometrów bezawaryjnie, jedyne co siadło to coś z elektroniką, a konkretnie prawdopodobnie z modułem, gdyż obrotomierz umierał, aż całkiem umarł, kupiłem obrotomierz od F1 PC21 czyli przedliftowej, gdzie podłączany jest na 2 kable, zamiast na 3 i działał do połowy skali, potem sprawdzałem od ducati, który był na 3 kable i również chodził do połowy skali... najgorszą historię miałem gdy dałem się namówić koledze na pożyczenie motoru, który odprowadził motor bez 3 biegu... skrzynia to był jedynie koszt 100zł, sam przełożyłem i chodzi elegancko. Na samym początku założyłem napinacz od FZR, gdyż oryginalny był już zmęczony, a jak wiadomo to bolączka CBR. Jedyne co mi się w niej nie podoba, to to, że jest stara, kanciata i plastiki nie są w najlepszym stanie. Gdy kupiłem była matowa, przemalowałem na czarny z połyskiem, ale w tym sezonie znów raczej wróci w mat. Poza tym motocykl naprawdę świetnej jakości, spalił tyle opon, że głowa boli i nie do zamęczenia silnik, chodzi jak szwajcarski zegarek! Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.