Skocz do zawartości

Honda xlr 250 baja


Rekomendowane odpowiedzi

Więc jutro kupuje ten motor raczej na bank , już zaklepany ,ale jeszcze jest szansa wycofania sie- stąd pytanie czy warto bo cena według mnie bardzo interesująca http://moto.allegro.pl/item246422315_honda_xlr_250_baja.html

 

:( :icon_biggrin:

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o info typu ile mocy itd ,gdyz te informacje sa na forum wystarczy poszukac -bardziej mi chodziło o info typu-czy to nie mina i warto sie w to pchac gdyz moto ma do wymiany łancuszek rozrzadu -podobno bo stuka - wiem trudno oceniac patrzac na zdjecie poprostu myslałem ze ktoś moze zanc właściciela lub oglądał-pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha ja ją oglądałem i też niby ja zaklepałem :icon_idea: Łańcuszek rozrządu jest raczej do wymiany bo go słychać jakby był bardzo luźny, moto ogólnie poobijane, moim zdaniem nie warte 3800zł, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ty jej nie kupisz to pewnie wezmę ją ja ale nie za 3800zł. Usterki i rzeczy do zrobienia w tym moto ( jak dla mnie ):

-brak tylniej lampy

-nieoryginalny tylni błotnik

-brak prowadnicy łańcucha

-brak osłony łańcucha

-przednia pompa hamulcowa i przewód od innego motoru ( prawdopodobnie od Dominatora ), hamulec jest miękki ale hamuje nieźle

-brak linki od dekompresatora

-ślimak od prędkościomierza jest uszkodzony, raczej do wymiany

-zakrętka od lewego zaworu wydechowego ( nie oryginalna ) to chyba zakrętka od lagi ( widać tam sporo sylikonu i olej tamtędy się sączy)

-poobijany bak

-plastiki pomalowane słabo ( gość użył jakiegoś zmiękczacza do lakieru żeby nie odpadał i lakier jest chropowaty ) no i ten pomarańczowy kolor? KTM to rozumiem ale Honda??

-linka sprzęgła prawie urwana ( trzyma się na 2 nitkach stalowych )

-przy prawej ladze jest jedna szpilka od mocowania ośki zerwana

-rama była lakierowana proszkowo i prawie nie widać numerów

-no i ten łańcuch rozrządu, jak silnik pracuje na wolnych obrotach to słychać co jakiś czas coś jak furczenie ale na pewno nie cykliczne stukanie jak przy zaworach

- kończy się regulacja łańcucha napędowego

-minimalny luz na wachaczu

teraz +:

-super dźwięk 4T

-wymienione uszczelniacze zaworowe i jeśli dobrze pamiętam pierścienie, silnik nic nie kopci ( z tłumika wydobywa się niemal świerze powietrze :wink: )

-olej czysty

-zawieszenie w niezłym stanie

-nowe łożysko główki ramy

-elekrtyka działa

-jest oryginalny kluczyk do moto

-moto ładnie odpala

-gaźnik ma pompke przyspieszającą

-do tej pory jeździłem tylko na 50cc i troche na 125 i jak dla mnie moto ma dużą moc, ładnie orze, można polatać bokiem :D ( przełożenie na przyspieszenie )

-gdyby nie patrzć na wygląd zewnętrzny i zmienić ( podciągnąć ) łańcuch rozrządu to moto jest bardzo fajne

 

A mam jeszcze jedno pytanko, czy to normalne, że nie mogłem jej odpalić gdy były włączone światła? Moto fabrycznie nie ma akumulatora.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...