klocek.11 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Jaki powinien być poziom oleju w zbiorniku oleju w TTR 600 (2003 r.) przy zimnym silniku czy powinnien być widoczny w okinku?. Dzisiaj wymieniałem poraz pierwszy w niej olej, według manuala do pustego silnika wchodzi 3,3l a jesli wymieniamy olej wraz z filtrem to 2,7l. wlalem teraz 3l (wymiana wraz z filtrem) i olej w okienku sie nie pokazuje, dopiero jak się zagrzeje moto z 10 min poziom oleju się podnosi, a po dłuższej jeżdzie zbiorniczek jest pełny. I jeszcze drugi problem, dotyczy zmiany biegów. Przy mocno już zagrzanym silniku (tak z 30 min jazdy w terenie) cięzko zmienia się biegi, a o włączeniu neutrala już nie wspominając. Czego to może być wina? Na zimnym silniku biegi łatwo wskakują. Czyt to może być wina oleju (obecny Castrol Power1 Racing 10W50 full synthetic)? Dodam jeszcze że sprzęgło nie ciągnie, a twardo zmieniające się biegi dotyczą mocno zgrzanego silnika. Edytowane 23 Września 2007 przez klocek.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 co do oleju to ttr ma sucha miske i olej sprawdza sie wylacznie na cieplym silniku , a z biegami to moze byc wina ciagnacego sprzegla.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Jaki powinien być poziom oleju w zbiorniku oleju w TTR 600 (2003 r.) przy zimnym silniku czy powinnien być widoczny w okinku?. Dzisiaj wymieniałem poraz pierwszy w niej olej, według manuala do pustego silnika wchodzi 3,3l a jesli wymieniamy olej wraz z filtrem to 2,7l. wlalem teraz 3l (wymiana wraz z filtrem) i olej w okienku sie nie pokazuje, dopiero jak się zagrzeje moto z 10 min poziom oleju się podnosi, a po dłuższej jeżdzie zbiorniczek jest pełny. I jeszcze drugi problem, dotyczy zmiany biegów. Przy mocno już zagrzanym silniku (tak z 30 min jazdy w terenie) cięzko zmienia się biegi, a o włączeniu neutrala już nie wspominając. Czego to może być wina? Na zimnym silniku biegi łatwo wskakują. Czyt to może być wina oleju (obecny Castrol Power1 Racing 10W50 full synthetic)?Chciałeś chyba powiedzieć, że 2.7 wlewamy jak nie zmieniamy filtra... Jak manual mówi, że 3.3 to tyle ma być... A co do biegów to też obstawiałbym sprzęgło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 tylko ze sprzeglo moze byc winne jesli ciezko znalesc "luz" - jesli w ogole ciezko wchodza wszystkie biegi to juz wina skrzyni... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek.11 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 w moim przypadku biegi wchodzą gładko tylko przy naprawde gorącym silniku biegi zmieniają się twardo:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 moze zmien oleum ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.