Skocz do zawartości

Poziom oleju i utrudniona zmaina biegów w TTR 600


klocek.11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki powinien być poziom oleju w zbiorniku oleju w TTR 600 (2003 r.) przy zimnym silniku czy powinnien być widoczny w okinku?. Dzisiaj wymieniałem poraz pierwszy w niej olej, według manuala do pustego silnika wchodzi 3,3l a jesli wymieniamy olej wraz z filtrem to 2,7l. wlalem teraz 3l (wymiana wraz z filtrem) i olej w okienku sie nie pokazuje, dopiero jak się zagrzeje moto z 10 min poziom oleju się podnosi, a po dłuższej jeżdzie zbiorniczek jest pełny.

 

I jeszcze drugi problem, dotyczy zmiany biegów. Przy mocno już zagrzanym silniku (tak z 30 min jazdy w terenie) cięzko zmienia się biegi, a o włączeniu neutrala już nie wspominając. Czego to może być wina? Na zimnym silniku biegi łatwo wskakują. Czyt to może być wina oleju (obecny Castrol Power1 Racing 10W50 full synthetic)?

 

Dodam jeszcze że sprzęgło nie ciągnie, a twardo zmieniające się biegi dotyczą mocno zgrzanego silnika.

Edytowane przez klocek.11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do oleju to ttr ma sucha miske i olej sprawdza sie wylacznie na cieplym silniku , a z biegami to moze byc wina ciagnacego sprzegla..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki powinien być poziom oleju w zbiorniku oleju w TTR 600 (2003 r.) przy zimnym silniku czy powinnien być widoczny w okinku?. Dzisiaj wymieniałem poraz pierwszy w niej olej, według manuala do pustego silnika wchodzi 3,3l a jesli wymieniamy olej wraz z filtrem to 2,7l. wlalem teraz 3l (wymiana wraz z filtrem) i olej w okienku sie nie pokazuje, dopiero jak się zagrzeje moto z 10 min poziom oleju się podnosi, a po dłuższej jeżdzie zbiorniczek jest pełny.

 

I jeszcze drugi problem, dotyczy zmiany biegów. Przy mocno już zagrzanym silniku (tak z 30 min jazdy w terenie) cięzko zmienia się biegi, a o włączeniu neutrala już nie wspominając. Czego to może być wina? Na zimnym silniku biegi łatwo wskakują. Czyt to może być wina oleju (obecny Castrol Power1 Racing 10W50 full synthetic)?

Chciałeś chyba powiedzieć, że 2.7 wlewamy jak nie zmieniamy filtra... Jak manual mówi, że 3.3 to tyle ma być... A co do biegów to też obstawiałbym sprzęgło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze sprzeglo moze byc winne jesli ciezko znalesc "luz" - jesli w ogole ciezko wchodza wszystkie biegi to juz wina skrzyni...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...