janciownik Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam, po ostatniej dluzszej wycieczce z pelnym palowaniem moto, rano zauwazylem ze wcielo mi paliwo ze zbiornika - okolo 5 litrow, jednoczeni e nie bylo plamy - wiec sprawa jasna ze polazlo do silnika- faktycznie stan prawie pod nakretke...wiem dobrze ze kranik mam do wymianu w calosci - jednak zakup i znalezienie dobrego kranika graniczy z cudem, a sam zestaw nie wystarczy bo jest pekniety w 2 miejscach w srodku. Druga sprawa to puszczajace gazniki - same gazniki sa w stanie idealnym, jednak z tego co wiem poziomy mam ustawione maksymalnie wysoko ile sie da - nie znam sie ale mechanik mowi ze tak jest dobrze i bedzie zapie**alac... moze dlatego czasami po przepalowaniu mam tak ze siknie sobie paliwem z airboksa przez chwile i zaraz przestaje... jedna rze cz mnie tylko dziwi - to juz 3 przypadek ze zawiesilo mi sie cos w gazniku i paliwko sie lalo, jednak zawsze paliwo ladowalo w airboksie, wylalo ze z pol litra i przestawalo...tym razem wyladowalo w silniku... moto stoi w tm samym miejscu co zawsze, w tej samej pozycji, wiec grawitacja powinna zmusic (tak to przynajmniehj wyglada) do przelania sie do airboksa wiec pytam - czy jakos jest mozliwe zeby benzynka dostala sie do silnika inna droga ?? zamierzam to dzisiaj rozebrac i zerknac co i jak, na wymiane oleju i tak sie szykowalem bo nastukalem prawie 10 tys na nim, filterek tez... a z ciekawosci pytam bo w innym postach wszyscy zalecali wymiane filtra oleju - dlaczego ?? co mu zaszkodzi chwila w mieszance ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.