faza-s Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 A wczym to jest ZZR1200 lepszy od Haji i XX jeśli mozna zapytać ? A np. jest wygodniejszy na długich trasach ... :icon_mrgreen: Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 (edytowane) Cześć, jeśli ten motocykl ma ci służyć do turystyki, to szczerze mogę ci polecić Kawasaki ZZR1200. Moim zdaniem dużo lepszy motocykl od tych wymienionych przez ciebie. Rzuć okiem na opis tu na forum... A np. jest wygodniejszy na długich trasach ... :icon_mrgreen: Jak sie ma 160 - 165 cm wzrostu ta napewno masz racje. :icon_mrgreen: Do atora. Pytanie o takie rzeczy na form troche mnie smieszy, bo to nie inni tylko Ty sam bedziesz tym pozniej smigal, i dla Ciebie ma on byc wygodny. Hayka jest bardziej komortowa, nie zunaczy, ze XX jest mníej wygodny, jest po prostu inny, na jego plus, jest bardziej poreczniejszy. Karnij sie jedynm i drugim a intuicja sama dopomoze. :crossy: Edytowane 19 Października 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 jeden i drugi silnik jest trwały i mocny - nie mają słabych stron.Przy przebiegu ok 25kkm rocznie musisz sie nastawić na 2-3 tylne oponki zjedzone w sezonie i pewnie napęd :) (chyba, że bedziesz jeździł naprawdę delikatnie) I jeszcze jedno: jaki przebieg dla tych moto nie jest zabójczy( czyli ile przelecą kałmetów bez remontu) nie ma czegoś takiego jak remont - :) - przejedzie swoje i silnik będzie trzeba zmienić na inny :).Z racji dużej mocy tych silników i raczej wykorzystywania w trasie przebieg rzędu 150kkm jest realny i bardzo możliwy(przy dobrym traktowaniu pewnie i ponad 200kkm może zrobić) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Jak sie ma 160 - 165 cm wzrostu ta napewno masz racje. :icon_mrgreen: Mam 177. Ale jak to mawiał mój kumpel, "Twoja racja - mój spokój" :icon_mrgreen: :notworthy: Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Mam 177. Ale jak to mawiał mój kumpel, "Twoja racja - mój spokój" :icon_mrgreen: :notworthy: Problem Kawy to wlasnie kiepska ergonomia. mam jedynie 186 i jak do tej pory tylko na ZX9R czulem sie wygodnie, reszta jest prikcnieta :icon_mrgreen: albo jak ko woli " sprana " :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Problem Kawy to wlasnie kiepska ergonomia. mam jedynie 186 i jak do tej pory tylko na ZX9R czulem sie wygodnie, reszta jest prikcnieta :icon_mrgreen: albo jak ko woli " sprana " :icon_mrgreen: :crossy: To trzeba było w podstawówce palić papierosy, to byś taki wielki nie urósł :icon_mrgreen: I większość motocykli by ci pasowała do wzrostu :icon_mrgreen: btw: ZX9R też jest spoko, jak każda Kawa zresztą :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 ja tez nie bede obiektywny bo miesiac temu kupilem iksa:) Jesli chodzi o silnik to odczujesz te dodatkowe 200ccm w Busie, ale moim zdaniem xx tez ma niezlego "kopa" (mam X6 i 152km) W hondzie napewno dual cbs robi robote, narazie ten system przypadl mi do gustu, przy dojezdzie do skrzyzowania moge hamowac na oba kola uzywajac "noznego" a prawa reka obsuguje tylko manetke co pozwala mi latwiej wczuc sie w miedzygaz przy redukcji, podobno oszczedza tez klocki i opony(podobno). Jedyny minus tego ukladu zauwazylem przy pierwszym hamowaniu awaryjnym: najpierw wrypalem przod do granicy przyczepnosci a chwile pozniej dodalem tez tylni i.... zablokowalem przednie kolo :icon_eek: ale to pewnie po czesci wina oryginalnych drewnianych opon, na M3 czy PP 2ct raczej to nie powinno wystepowac. hayka wydaje mi sie ponadto bardzie "klocowata" i mialem wrazenie, ze trudniej sie nia manewruje (mam 189cm) na iksie czulem sie bardziej komfortowo. Obie konstrukcje naleza do tych "udanych" i powinny spelnic Twoje oczekiwania. Osobiscie przy takiej ilosci nawijanych kaemów kierowalbym sie tez kosztami eksploatacji, ale w tym temacie mam niewiele do powiedzenia, pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Tak naprawdę pozostaję Ci chyba rzucić monetą przy takim wyborze.Jedno jest pewne - jeśli chodzi o nieśmiertelny silnik kulający potężne przebiegi, przy małej awaryjnosci - X będzie doskonałym wyborem, choć oczywiście haya w tej kwesti też jakoś nie odstaje.Powodzenia Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 jednak decyduję się na xx-a honda to honda pozostaję przy marce. Teraz tylko pozostaje mi poszukać jakiegoś DOBREGO iksa! a to będzie trudne. Dziękuję wszystkim za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Z jedynych wad XXa jakie znam to padający nieraz regulator napięcia (dużo modeli Hondy ma tę przypadłość), często hałasujący dość mocno nawet kosz sprzęgłowy, szczególnie na zimnym silniku, napinacz łańcuszka rozrządu. W tym ostatnim przypadku winowajcą jest szybko wyrabiająca się sprężynka w napinaczu. Sprężynkę można zamówić za grosze (15-20zł), a instrukcja tutaj http://www.cbr.strefa.pl/sprezyna_napinacza.html . W XXie trochę spalanie nieraz mnie irytuje, ale to chyba normalne po przesiadce z VFRy 750. Ja jeżdżę akurat w miarę spokojnie, w trasie ze znajomymi to tak 120-130km/h, samemu troszkę szybciej, nie odkręcając powyżej 7 tys obr, to wychodzi tak około 6,2 litra plus minus. Drogie są też części eksploatacyjne, no ale to normalka. I to chybaby było wszystko z wad:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.