Skocz do zawartości

Hayabusa gsx1300r vs cbr1100xx Blackbird


Rekomendowane odpowiedzi

A wczym to jest ZZR1200 lepszy od Haji i XX jeśli mozna zapytać ?

 

A np. jest wygodniejszy na długich trasach ... :icon_mrgreen:

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jeśli ten motocykl ma ci służyć do turystyki, to szczerze mogę ci polecić Kawasaki ZZR1200. Moim zdaniem dużo lepszy motocykl od tych wymienionych przez ciebie. Rzuć okiem na opis tu na forum...

 

 

A np. jest wygodniejszy na długich trasach ... :icon_mrgreen:

 

Jak sie ma 160 - 165 cm wzrostu ta napewno masz racje. :icon_mrgreen:

 

Do atora.

 

Pytanie o takie rzeczy na form troche mnie smieszy, bo to nie inni tylko Ty sam bedziesz tym pozniej smigal, i dla Ciebie ma on byc wygodny.

 

Hayka jest bardziej komortowa, nie zunaczy, ze XX jest mníej wygodny, jest po prostu inny, na jego plus, jest bardziej poreczniejszy.

 

Karnij sie jedynm i drugim a intuicja sama dopomoze.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden i drugi silnik jest trwały i mocny - nie mają słabych stron.

Przy przebiegu ok 25kkm rocznie musisz sie nastawić na 2-3 tylne oponki zjedzone w sezonie i pewnie napęd :) (chyba, że bedziesz jeździł naprawdę delikatnie)

 

I jeszcze jedno: jaki przebieg dla tych moto nie jest zabójczy( czyli ile przelecą kałmetów bez remontu)

 

nie ma czegoś takiego jak remont - :) - przejedzie swoje i silnik będzie trzeba zmienić na inny :).

Z racji dużej mocy tych silników i raczej wykorzystywania w trasie przebieg rzędu 150kkm jest realny i bardzo możliwy(przy dobrym traktowaniu pewnie i ponad 200kkm może zrobić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie ma 160 - 165 cm wzrostu ta napewno masz racje. :icon_mrgreen:

 

Mam 177.

Ale jak to mawiał mój kumpel, "Twoja racja - mój spokój" :icon_mrgreen: :notworthy:

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 177.

Ale jak to mawiał mój kumpel, "Twoja racja - mój spokój" :icon_mrgreen: :notworthy:

 

 

Problem Kawy to wlasnie kiepska ergonomia. mam jedynie 186 i jak do tej pory tylko na ZX9R czulem sie wygodnie, reszta jest prikcnieta :icon_mrgreen: albo jak ko woli " sprana " :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem Kawy to wlasnie kiepska ergonomia. mam jedynie 186 i jak do tej pory tylko na ZX9R czulem sie wygodnie, reszta jest prikcnieta :icon_mrgreen: albo jak ko woli " sprana " :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

To trzeba było w podstawówce palić papierosy, to byś taki wielki nie urósł :icon_mrgreen: I większość motocykli by ci pasowała do wzrostu :icon_mrgreen:

 

btw: ZX9R też jest spoko, jak każda Kawa zresztą :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie bede obiektywny bo miesiac temu kupilem iksa:) Jesli chodzi o silnik to odczujesz te dodatkowe 200ccm w Busie, ale moim zdaniem xx tez ma niezlego "kopa" (mam X6 i 152km) W hondzie napewno dual cbs robi robote, narazie ten system przypadl mi do gustu, przy dojezdzie do skrzyzowania moge hamowac na oba kola uzywajac "noznego" a prawa reka obsuguje tylko manetke co pozwala mi latwiej wczuc sie w miedzygaz przy redukcji, podobno oszczedza tez klocki i opony(podobno). Jedyny minus tego ukladu zauwazylem przy pierwszym hamowaniu awaryjnym: najpierw wrypalem przod do granicy przyczepnosci a chwile pozniej dodalem tez tylni i.... zablokowalem przednie kolo :icon_eek: ale to pewnie po czesci wina oryginalnych drewnianych opon, na M3 czy PP 2ct raczej to nie powinno wystepowac. hayka wydaje mi sie ponadto bardzie "klocowata" i mialem wrazenie, ze trudniej sie nia manewruje (mam 189cm) na iksie czulem sie bardziej komfortowo. Obie konstrukcje naleza do tych "udanych" i powinny spelnic Twoje oczekiwania. Osobiscie przy takiej ilosci nawijanych kaemów kierowalbym sie tez kosztami eksploatacji, ale w tym temacie mam niewiele do powiedzenia, pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę pozostaję Ci chyba rzucić monetą przy takim wyborze.

Jedno jest pewne - jeśli chodzi o nieśmiertelny silnik kulający potężne przebiegi, przy małej awaryjnosci - X będzie doskonałym wyborem, choć oczywiście haya w tej kwesti też jakoś nie odstaje.

Powodzenia

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jedynych wad XXa jakie znam to padający nieraz regulator napięcia (dużo modeli Hondy ma tę przypadłość), często hałasujący dość mocno nawet kosz sprzęgłowy, szczególnie na zimnym silniku, napinacz łańcuszka rozrządu. W tym ostatnim przypadku winowajcą jest szybko wyrabiająca się sprężynka w napinaczu. Sprężynkę można zamówić za grosze (15-20zł), a instrukcja tutaj http://www.cbr.strefa.pl/sprezyna_napinacza.html . W XXie trochę spalanie nieraz mnie irytuje, ale to chyba normalne po przesiadce z VFRy 750. Ja jeżdżę akurat w miarę spokojnie, w trasie ze znajomymi to tak 120-130km/h, samemu troszkę szybciej, nie odkręcając powyżej 7 tys obr, to wychodzi tak około 6,2 litra plus minus. Drogie są też części eksploatacyjne, no ale to normalka. I to chybaby było wszystko z wad:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...