91DaViDo91 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam...Mam zamiar niedługo zakupić Aprilie Rx 50... ( używaną )co najbardziej, albo raczej co nalezy sprawdzić... przy motorku przed kupnem ?Prosze o porady... Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez 91DaViDo91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja002 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 to co zwykle:-nr. silnika-nr. ramy-sprawdz czy jest opłacony-popatrz na opony(jeżeli słabe to spuszczaj cene)-patrz na końcuwki manetek czy nie są pozdrapywane i obtarte (jeżeli tak to mógł gdzies leżec)-patrz na drobne szczegóły i nie śpiesz sie żeby nie kupic kota w worku POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Akurat opony to najmniejszy problem :biggrin:Ja bym zwrócił uwagę na takie rzeczy, jak stopień zużycia tarczy hamulcowej, czy wytarte siedzenie.Po za tym standardowo: luzy w główce ramy, czy jednośladowość. Trzeba być dokładnym, bo sprzedający często piszą 100% sprawny a ty potem przyjeżdżasz po moto i zaskakuje prawie brak elektryki czy łomot z silnika jak by wał miał milimetr luzu w korbowodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuKu Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 NAjlepiej wziąźść ze sobą jakiegoś mechannika lub kogoś kto sie zna na jednośladach (popytaj kumpli oni sie zapytają starych i ktoś sie znajdzie) postawisz skrzynke piwa a on ci wszytsko o nim powie co jest zwalone itd przy oględzinach moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 te silniki szybko się zużywają dlatego też bierzesz w ręke kopajkę i przesuwasz w dół sprawdzając czy jest dobra komprecha, po 2 najważniesze to odkręcasz pokrywe zapłonu (plastikowe koło na kilka ampuli) i sprawdzasz luz na wale, jeśli ma to nie kupuj, chyba że tanio będzie, tak jak kolega mówił przejedż palcem po tarczach hamulcowych i sprawdż czy nie maja progu, jeśli mają i to duży to znaczy że moto ma sporo przejechane, ocenisz wtedy czy przebieg na liczniku jest prawdziwy, sprawdż czy przednie zawieszenie nie cieknie, no i oczywiście przejedż się, pusć kiere i sprawdż czy nie znosi czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 te silniki szybko się zużywają dlatego też bierzesz w ręke kopajkę i przesuwasz w dół sprawdzając czy jest dobra komprecha, po 2 najważniesze to odkręcasz pokrywe zapłonu (plastikowe koło na kilka ampuli) i sprawdzasz luz na wale, jeśli ma to nie kupuj, chyba że tanio będzie, tak jak kolega mówił przejedż palcem po tarczach hamulcowych i sprawdż czy nie maja progu, jeśli mają i to duży to znaczy że moto ma sporo przejechane, ocenisz wtedy czy przebieg na liczniku jest prawdziwy, sprawdż czy przednie zawieszenie nie cieknie, no i oczywiście przejedż się, pusć kiere i sprawdż czy nie znosi czy coś... Jednym słowem gówno prawda albowiem te silniki są bardzo wytrzymałe, Miałem taką i wiem, A ty superze stunterze piterze miałeś jakiś moto z takim silnikiem że się tak mądrzysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 oho, odezwał się jakże mądry pucek, przykłądowo czytałem serwisówke jego i wyczytałem że co 14-17tys należy zrobić remont silnika, po tym wnioskuje że nie są wytrzymałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Ale otóż miszczu wiertara miał na liczniku 15 tysi i silniczek był w gitesowej kondycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 moim zdaniem 15 tys to i tak sporo;]tam i tak po tym przebiegu raczej pada tylko tlok ewentualnhie cylinder ktory to tuningowy caly komplet mozna kupic za mala kase 500-600 zl i cieszyc sie dalej jak ze popularnym dobrym mocnym chodz malo elastycznym am 6:)lap za szprychy i patrz czy nieluzne.sprawdz klocki.sprawdz zawieche czy jest tlumienie.sprawdz elektryke.jak sie podoba to bierz.Piter kompresji na kompke sie niesprawdza.niektore moto maja duze przelozenie na kopce i kopie sie leko a kompresja jest spora:)od np mojego kmxa lzej sie kopie niz sende a ma kompresje 11:)pzodrawiaaamm :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Piter przeca ma w reku ciśnieniomierz a w oku suwmiarke wiec sie nie wymadrzaj :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 SPOKÓJ !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No dżołk nie. Nie nerwuj sie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 oho, odezwał się jakże mądry pucek, przykłądowo czytałem serwisówke jego i wyczytałem że co 14-17tys należy zrobić remont silnika, po tym wnioskuje że nie są wytrzymałe. po pierwsze rx to zaraz po hm najmocniejsze enduro, więc zastanów się co piszesz po tunigu (nie jestem zwolennikiem pełnego tungu) z pewnością mocna maszynka, tak jak chłopacy wyżej pisali, opony, klocki hamulcowe, grubość tarczy, czy łańcuch nie jest naciągnięty, stan zębatek, plastików,sprawdz czy przednie lagi nie ciekną, czy amortyzator centralny nie ma luzów, warto zobaczyć filtr powietrza żeby sprawdzić jak dobano o motorek, zapytać sie co było w nim wymieniane, a jak powie że "tydzień temu kupiłem tłok" to poproś paragon lub faktorkę bo kopić to se może wszystko.. ewentualnie można sprawdzić czy w oleju od sprzęgła nie ma opiłków żelaza i jak wygląda, zapytaj się czemu sprzedaje, bo jak chce wymienić na 125 oznacza że motorek mógł być trochę katowany skoro moc nie wystarcza...no i oczywiście takie drobiazgi jak obicia otarcia, czy felgi nie są krzywe itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.