Skocz do zawartości

przerobiłem Maxim XJ750 na XJ900


JulekSukiPP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Wykonałem działalność jak w temacie. Wrzuciłem do mojej Maximy silnik XJ900 58L. Weszło ładnie. Silnik ma chęć działać. Mam jednak problem z gaźnikami. Różnią się trochę od tych, co je miałem w 750.

Proszę o pomoc.

 

Na zdjęciu zamieszczonym tutaj:

http://www.ee.pw.edu.pl/~biczelp/obrazy/gaznik1.jpg

 

1. zaznaczyłem zieloną strzałką miejsce, gdzie do każdego gaźnika dochodzi cienka rurka; do czego ona służy? gdzie powinny być podłączone te rurki? po oględzinach wychodzi mi, że w poprzednim motorze po prostu sobie schodzą pod motor;

 

2. w miejscu zaznaczonym czerwonymi strzałkami są króćce do kolejnych dwóch rurek, tym razem grubszych; łączą one gaźniki po dwa; gdzie te rurki powinny być podłączone? (jak się je zatka to moto nie działa)

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

A może ktoś ma jakąś dokumentację odnośnie tych gaźników czy silnika 58L w ogólności?

Przeglądając Forum znalazłem opis, ale jedynie silnika 31A, który ma takie gaźniki jak moje oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...