JulekSukiPP Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam! Wykonałem działalność jak w temacie. Wrzuciłem do mojej Maximy silnik XJ900 58L. Weszło ładnie. Silnik ma chęć działać. Mam jednak problem z gaźnikami. Różnią się trochę od tych, co je miałem w 750.Proszę o pomoc. Na zdjęciu zamieszczonym tutaj:http://www.ee.pw.edu.pl/~biczelp/obrazy/gaznik1.jpg 1. zaznaczyłem zieloną strzałką miejsce, gdzie do każdego gaźnika dochodzi cienka rurka; do czego ona służy? gdzie powinny być podłączone te rurki? po oględzinach wychodzi mi, że w poprzednim motorze po prostu sobie schodzą pod motor; 2. w miejscu zaznaczonym czerwonymi strzałkami są króćce do kolejnych dwóch rurek, tym razem grubszych; łączą one gaźniki po dwa; gdzie te rurki powinny być podłączone? (jak się je zatka to moto nie działa) Z góry dziękuję za pomoc. A może ktoś ma jakąś dokumentację odnośnie tych gaźników czy silnika 58L w ogólności?Przeglądając Forum znalazłem opis, ale jedynie silnika 31A, który ma takie gaźniki jak moje oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.