wilk Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam!!Jakie znacie sposoby na sprawdzenie wyczynowego silnika 2T od 125-250ccm??Niektórzy podobno słuchają czy pierścienie nie dzwonią...a inni powoli ręką sprawdzają kopniakiem poruszając..no i jeżeli tłok idzie dość z dużym oporem to jest OK. a jak leci jak w maśle to kicha;/ napiszcie jakie w macie metody:)pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 sprawdz czy jest zagrzany to moze znaczyc ze od zimnego nie pali za 1-ym kopem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) Rozgrzej moto i zostaw na luzie. Wtedy musi ładnie chodzic na wolnych obrotach, a jak nagle dasz gazu to nie może się zadławić. Jak na biegu jałowym bedzie sie dusił po dodaniu gazu i ragulacja gaźnika nic nie daje, to tłok do wymiany. Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 w moim kdx 125 jak była korba do wymiany, to jak spadał z obrotów to okropnie głośna wibra wchodziła, jakby był cały silnik odkręcony, słychać okropnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) Moja odpowiedz na takie samo pytanie z przed ładnych paru miesięcy. Czyli zawsze mozna użyć opcji szukaj... Kiedyś włansie jak bylem na kupinie pierwszego wyczyna tak sie zastaniawiałem jakie ma być to cisnienie itp i zaptytałem sie w serwisie a tam mi odpowiedzieli: "ooookooło 10 - 11 atm. ale po co CI to wiedzieć skoro i tak za 2-4 miesięcy bedziesz zmieniał tłok i kompresja bedzie ok :smile: Jak kupujesz crossa to posłuchaj czy silnik nie tłucze sie jak stary silnik diesla w polonezie truck i czy nie dzwoni przy puszczaniu z gazu bo te objawy oznaczają grubszą robote korby i wału itp itd" Pozatym wyszedłem z załozenia ze crossa najlepiej jak dla mnei kupić do remontu za małą kase i dołozyć do niego tyle kasy zeby wyrównała sie róznica do wartości rynkowej :P przykładowo moto z 2000r warte 11000 kupujesz za 8 do remontu i ładujesz w niego te 3000 i masz full remont i jesteś na 100% pewien ze wszystko jest na tip top :) jesli to bedize KTM to on zawsze szmery i szumy emituje ale jak odgłosy te mina po wciśnięciu sprzęgła to znaczy ze wszystko jest tak jak powinno. Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.