Skocz do zawartości

Amortyzator skretu do CBR 600RR'05


Rekomendowane odpowiedzi

Roznica cenowa jest DUZA. Na tyle duza, by zaczac sie zastanawiac WTF :icon_question:

 

Niby kasa jest na inwestycje, tylko czy do codziennego uzytku i sporadycznych (niestety) wypadow na tor, warto az tyle inwestowac w marke Ohlins?

 

Moze ktos testowal oba amory (nie koniecznie na CBR'ce) i moze sie wypowiedziec kwestii jakosci i 'lepszosci' :icon_exclaim:

 

A moze ktos zna konkretne argumenty, mowiace na korzysc zakupu Ohlins'a (jak dla mnie 'lans' odpada)?

Ponoc HyperPro potrafia sie rozszczelniac, czy komus zdarzylo sie to z Ohlins'em?

 

W salonie Hondy maja na stanie HyperPro. Prawie od reki moga go zamontowac i juz sie mialem decydowac...

Az tu sprawdzilem cany super-hiper-markowej firmy... Wiec jak to jest z tymi amorami? Place za marke czy za jakosc?

 

BTW - z tego co widzialem to w HPro dosc latwo zmienia sie regulacje, jak to jest z Ohlins'ie?

 

Jak zwykle dziekuje za wypowiedzi :icon_question:

 

P.S.

Juz przegladalem archiwum :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli tor ma byc sporadycznie to kup cos tanszego

a jesli chcesz zaszalec to lepszy od ohlinsa bedzie SCOTS albo GPR

 

THX - jesli w przyszlym sezonie zakocham sie w wyscigach po torze, to najwyzej sprzedam, to co bede

mial 'przy polce' i kupie jedno z tych cudow techniki :icon_rolleyes:

 

BTW - troszke teorii dla zielonych (np. dla mnie - nie wiedzialem co to SCOTTS i GPR) Artykul napisany dla FastBike'a:

 

Amortyzatory skrętu (www.dynotech.pl)

 

a tu inne artykuly (Docieranie, Oleje, Hamulce, Zasilanie, etc.) : Technika (www.dynotech.pl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, miałem w R6 z 2003 HyperPro RSC (ważne, bo to amor dynamiczny, czyli w pewnym zakresie sam dozujący siłę tłumienia w odróznieniu od CSC, który jest statyczny i tańszy w zakupie). Róźnica opisana w linku przytoczonym przez kolegę BartZX wyżej. Obecnie mam taki sam w R1 z 2006 (wymieniłem fabryczny). Mimo że nie jeżdże po torze, to na pewno amortyzator sprawdza się na codzień na naszych drogach. Te amortyzatory mają 22 ustawień, co na pewno wydaje się bardzo dużą ilością, ale można to wykorzystać - jeździ się po różnych drogach, z różnymi prędkościami i różnym stylem - wielość ustawien pozwala na dobranie najbardziej odpowiadającego tłumiania. Na Ohlinsie nie jeździłem w związku z tym się nie wypowiadam bo nie chcę powielać opisów typu "mój kolega, słyszałem, podobno " :icon_mrgreen: Ten z R6 nie wykazywał jakichklolwiek wad, obecny mam miesiąc więc trudno by coś się działo nie tak.

Nie wiem ile zaśpiewano Ci za HyperPro, ja kupowałem w Niemczech z ebaya - za komplet czyli amor + mocowanie dałem wraz z kosztami przelewu na konto w Niemczech 1030 zł. W stanach jest taniej - komplet kosztowałby mnie 930 zł, ale koszty przesyłki były juz wyższe. W Polsce w Pol Position 1250. Jest jeszcze sklep internetowy na allegro, który sprzedaje HyperPro, ale niestety nie wynika z ich aukcji czy to CSC czy RSC (na zdjęciu RSC ale..?!) i cena bez mocowania 850 zł. To może być podobnie jak w Niemczech bo mocowanie jest dość drogie.

pzdr

Edytowane przez R6surfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...