michal.051 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Nie znalazłem nic na ten temat więc zamieszczam nowy.Mianowicie mam problem z lejącymi uszczelniaczami w moim Piaggio TPH 125, amorki są typu upside down marki Showa. Dziś rano po wielkich namysłach postanowiłem zaglądnąć i wymienić na nowe stare uszczelniacze. Zdjąłem wszystko co niepotrzebne rozkręciłem wszystkie śruby od dołu i jedną górną nakrętkę od lewego amorka (była tylko w lewym) po czym śruba na której była ta nakrętka wsunęła się ładnie do wewnątrz. Byłem pewny że wszystko wypadnie a stary płyn sie wyleje a tu nic :evil: , i tu pojawia sie moje pytanie co zrobić z tym fantem?? Jak to rozebrać i naprawić, ile oleju i jakiej gęstości wlać?? za wszelkie próby pomocy z góry bardzo dziękuje :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 http://www.modernvespa.com/files/parts/TyphoonParts.pdf.zip Tu masz namiar na fiszkę do Typhoona, zaciągnij, możliwe, ze rozjaśni Ci trochę temat. Z tego co na szybko patrzyłem to trzeba wyjąc zapewne cały "widelec" przedniego zawieszenia i dopiero na stole rozbierać poszczegulne lagi. Jedna z nich (lewa) służy za tłumienie a druga (prawa) za amortyzowanie. Trzeba zsunąś uszczelniacze zgrubne, pod nimi będą zabezpieczenia od uszczelniaczy właściwych.... itd. itd. Jeśli do tego momentu Cię to nie przeraziło to dasz sobię radę. Jeśli nie wiesz specjalnie o czym tutaj mowa - odwieź sprzęt do serwisu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Naprawdę wielkie dzięki za odpowiedz.Za pierony nie mogę sobie z tym poradzić, zdjąłem już wszystko co możliwe, pod zegerami została gumowa uszczelka którą zdemontowałem a pod nią jest wbita tuleja której za nic nie mogę wybić. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem, naprawdę konstruktorzy postarali się by żaden posiadacz nie mógł sobie zwykłymi narzędziami z tym poradzić :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Nie chcąc zakładać nowego tematu postanowiłem kontynuować ten. Po pierwsze. Skutek cykania tarczy hamulcowej i jak to wyeliminować Po drugie (bardziej do posiadaczy). Co to może być (myślałem że gasbox ale wydaje mi się o wiele za duży) Jest to sporej wielkości zbiornik znajdujący się w przedniej części skutera, połączony jest ze zbiornikem paliwa wężykiem o sporym przekroju, przez który przepływa paliwo. Za wszelkie próby pomocy bardzo dziękuje :icon_mrgreen: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.